1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Må man ikke spørge, hvorfor han aflyser?

Må man ikke spørge, hvorfor han aflyser?

Edas99

Edas99

7 indlæg
  • Skrevet
Hejsa
Jeg står i den situation, at min kæreste(gennem 6 år) og jeg har en aftale i morgen tidlig. Men pludselig skriver han: Jeg kan ikke i morgen alligevel. Du skal ikke komme.

Jeg spørger ham, om der er sket noget. Eller om han er sur på mig over noget, jeg ikke kender til(det sker fra tid til anden, at han er sur på mig over noget, jeg ikke selv kender til - fx hvis en mandlig kollega har sendt mig en snap).
Herefter bliver han sur over min tankegang, og det lægger han ikke skjul på. Han skriver: Hvorfor skal det ALTID handle om dig? Hvorfor skal det ALTID være dig der har gjort noget forkert? Hvorfor tænker du ALTID sådan?
LÆS FOR HELVEDE, HVAD DER STÅR I BESKEDEN!!!
“JEG kan ikke i morgen alligevel...”
J E G ! ! ! IKKE D I G ! ! !

Jeg gør det klart overfor ham, at det jo selvfølgelig er ok, at han aflyser, men at jeg bare undrer mig over, hvorfor han aflyser, og at jeg ikke  helt forstår, at han ikke vil fortælle mig, hvad grunden er.
Hans svar til det lyder: Jeg skal fandme ikke stå til regnskab overfor dig!

Så mit spørgsmål er, om jeg er urimelig, når jeg spørger, hvorfor han aflyser?
Emma Butterfly

Emma Butterfly

39 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes ikke du er urimelig. Det er klart ham der mangler at kommunikere ud hvorfor han blir så sur over så lidt.
synes du skal vente til han er faldet ned igen og så spørge hvad det gik ud på så må han jo forklare sig.