1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Sex med samlevers datter

Sex med samlevers datter

Vejlecharmer

Vejlecharmer

301 indlæg
  • Skrevet
Hej. Jeg er godt igang med at skrive en roman. Jeg mangler et plot om, at en af personerne, en midaldrende mand, havner i seng med sin samlevers datter. Denne er midt i trediverne, har selv en kæreste og bor belejligt tæt på. Jeg mangler hjælp til at få plottet kørt igennem, og derfor lige et opråb på siden her. Vil det være muligt for denne mand at komme i seng med samlevers datter ved 1. Enten at spille på hendes ansvarsfuldhed overfor moderen, altså "mor vil ikke have sex mere, og jeg holder sådan af hende og vil ikke gå i byen, vil du gøre det for mig". Eller 2. At betale hende f.eks. 15.000 kroner. Ingen moraliseren, tak, den har jeg på plads i romanen, men er der nogen, der kan hjælpe med et ja eller nej, eller har I andre id´´er til, hvordan dette forehavende kan lade sig gøre. Tak for hjælpen.  
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Så enten 1. eller 2. siger du... Hmm... Punkt to lyder røv kedelig og din bog bliver ikke spændende. "Her er 15000 kroner, du har brug for pengene, knald med mig". Og så er den urealistisk. En pige ville aldrig gøre dette. Hun oprettede sig hellere på en sugardatinghjemmeside og knaldede med 10 direktørmænd af 2000 kr stykket og tjente 20000, også hvis hun var en pæn pige, men pæn pige har også brug for den nyeste iphone for at blive accepteret af veninderne i skolen og så er der ingen anden vej. Så: Nej tak til 2. herfra. Aaaaaalt for langt væk fra virkeligheden. Hvad angår 1. Hmm, ok, mor vil ikke have sex med den mand. Mor har depression, fair nok, så langt så godt. Pigen vil gerne have at far er glad og far er glad når han får sex. Så hun giver ham det? Nej. Bare nej. Det ville hun aldrig gøre, det er for sygt urealistisk. Det tætteste du kommer på sex her er voldtægt. Han voldtager hende, hun vil slet ikke det der, altså som slet slet slet slet ikke, men det er nok ikke der du vil hen. Så: mit korte svar, nej det vil ikke være muligt, sådan som du skriver det. Så spørger du, hvordan det skulle ku lade sig gøre. Kun voldtægt som jeg ser det som i en af de der syge sager man hører om i pressen en gang imellem. Men så handler din bog jo pludselig om noget andet: Tønder Sagen m.m. og der vil du nok ikke hen. Så nej, desværre igen gode ideer herfra.
culpa

culpa

689 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes, at begge er urealistiske. Ingen voksen kvinde i 30'erne vil sige ja til de forslag. Jeg finder det mere sandsynligt, at en kvinde ville kvittere med en lussing, når stillet overfor de muligheder, end at hun ville takke ja til dem. Forslag nr. 1 er jo bare ynkeligt, det er da ikke hendes problem, at han ikke har sex med moren, ligesom det ikke er hendes ansvar at han ikke er utro. Til nr. 2, ja, det giver vel sig selv at alle kvinder ikke er potentielle prostituerede, og derfor vil takke nej til et sådant tilbud. 
Miss J

Miss J

128 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Var hun ansvarlig var der nul sex,og havde hun respekt for sig selv tog hun sig ikke betalt,som et andet salgsvilligt stykke kød,så afstod hun fra,at have noget,at gøre med sin mors ynkværdige "kæreste",og gav sin mor et hint om situationen,og hvorfor skulle hun ville være sin kæreste utro wtf????????..........
Flowerpot

Flowerpot

71 indlæg
  • Skrevet
Ja det er lidt urealistisk, at det skal foregå på en af de to måder, men det er erotisk litteratur vel ofte, altså urealistisk. Jeg ville nok personligt holde mig til den løsning, der ikke involverer prostitution.