1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Spilder jeg tiden?

Spilder jeg tiden?

Tulle95

Tulle95

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Advarsel lang forklaring:

Jeg har set denne fyr i over to måneder. Han bor i Jylland og jeg på Sjælland.
Vi har haft en lidt turbulent mellemgang, for i starten var alt lyserødt. Han var så sød, rørte mig altid lidt på skuldrene, når jeg lavede mad og vi havde god sex.

Anden gang han så tager hjem igen, så spørg jeg om der er noget galt, da jeg kunne mærke det på ham. Hvor han siger at han vil ikke have at vi skulle forhaste os, da hans hjerte dog gerne vil, men ikke hans hjerne, da han ikke vil have det skulle ende som med sin eks, som var ham utro i en længere periode og droppet ham, to måneder før vi begyndte at skrive sammen.

Han snakkede ikke særlig meget om hende, med mindre det handlede om deres fælles lejlighed, han skulle ud af.
Han virkede ret ligeglad med hende end han ville da have ønsket at det var afsluttet bedre, samt han ikke havde haft følelser for hende længe, fortalte ham mig.

Jeg spurgte om han var ovre hende, da jeg ikke ønsker at være et rebound, men han forsikrede mig at han ikke var der.
For han havde, som sagt, fortalt han ikke havde haft følelser for hende i lang tid og de heller ikke havde haft sex i over et halvt år, men nærmest bare boede sammen som venner.

Men nok om det. Men efter han havde fortalt at han gerne ville have mere ro på, hvilket er helt fint. Så begyndte han at trække sig i måden han var på. Han skrev ikke lige så kærligt mere og der var ikke rigtigt kælenavne. Jeg gav ham meget plads, men følte bare han virkelig bare trak sig fra mig og gjorde mig usikker. 😔

Det eskaleret mere, da han flyttede til en kammerat for, at bo på hans sofa. Han havde pludselig brug for en weekend for sig selv. Hvilket er også helt fint, når alt bare var kaos for ham ved at flytte hjem til en kammerat og stå uden noget rigtigt end noget Hf han ikke kunne lave, da han havde for meget tankemylder.
Men i løbet af den weekend, så kom han om søndagen i status på Facebook. 

Jeg havde haft en følelse af noget ikke var, som det skulle være, så mine følelser af sorg og mine venners meninger overvældede mig, så jeg skrev og ringede til ham, for at høre hvad fanden det var for noget han havde lagt op?
Det tog en del timer før han gik online og da han gjorde, så så han bare mine beskeder uden at svare, selvom jeg var virkelig rystet over at han står i forhold og bare ønskede svar.

Har selv ekser, som var været utro, hvilket jeg har fortalt ham, så jeg blev jo virkelig ked af det, selvom jeg godt ved at jeg reageret voldsomt, hvilket jeg så også undskyldte for senere hen.

Men han svaret endelig med at han svare senere, hvor han så ringer om aftenen for at afslutte det, da han ikke kunne mere, da han synes jeg reageret for voldsomt, hvor jeg forklare mit og han forklare hvorfor han havde sat sig i status;

Denne status gik ud på, at han havde om lørdagen, været i byen med sine venner, hvor en pige havde flirtet og invitereret ham på date, hvor han afslog, da han havde noget med mig, hans venner overtaler han til denne date, fordi han ikke vidste helt hvor jeg og ham stod (det skal siges at han var den hurtige i starten og nærmest ville flytte sammen hurtigst muligt, men hvor han trak sig med den forklaring fra tidligere), så de mente at han skulle prøve at date andre, selvom vi havde aftalt at vi ikke sås med andre.

Han forklarede han var godt påvirket af alkohol og han senere fortrød at han havde sagt ja.
Hvor han så skrev til hende at han aflyste, da han ikke kunne gøre det mod mig og sig selv, samt sat sig i forhold til sine venner, da de troede at mig og ham var seriøse, så de stoppede med at stikke til ham ved at finde ud af det, da han var meget fraværende, når han var sammen med dem efter han havde mødt mig.

Jeg fortalte ham at jeg forstod ikke at han ikke bare havde skrevet til mig at han vil forklare sin status senere end bare at sætte den sådan, men min reaktion var nu heller ikke okay, men jeg var desværre virkelig såret, blev endda opfordret af en veninde til at slette ham som ven på Facebook, mens jeg var forvirret og mega ked af det.

Men til den samtale:
Han forklarer den episode fra lørdagen og sagde at det er bedst at afslutte det for os begge.
Hans påstand var, at han har jo ikke vist hele sit jeg og han ikke ønskede at såre mig eller se vi skulle ende et sted om 6 mrd, hvor han måske ikke følte noget for mig alligevel, da han åbenbart ret hurtigt har haft mistet sine følelser for sine ekser, så hellere afslutte det der og jeg havde jo slettet ham, så det var vist sådan det skulle være. 

Jeg var mega skuffet og ked af det over ham, for jeg ønskede bare at han var ærlig med sine tanker og meninger og det eneste jeg har ønsket at han viste i hele vores relation, men som om han ikke kunne udtrykke sig rigtigt.

Vi snakker og græder begge i flere timer, indtil han siger, at når hans telefon den går ud, så stopper kontakten.

Da den stopper skriver jeg en besked om at han må virkelig have det godt, at han skulle passe på sig selv og han var god nok osv, udfra hvad vi havde snakket om. - derefter sletter jeg han fra Snapchat, hans nummer og vores messenger samtale.
Jeg regnede ikke med at høre fra ham, så jeg havde det forfærdeligt dagen efter. Jeg kunne intet og var bare ulykkelig - havde desværre indset at jeg var blevet meget glad for ham på kort tid, hvilket var smertefuldt og virkelig uhyggeligt.

Vi har begge vores fortid og usikkerheder, men synes ikke at det skulle ødelægge os, men han følte det ville det. Men han gav det heller ikke nok tid.

Han svarede så mig senere næste dag, hvor han skriver at han ønsker at jeg fortjener så meget bedre end ham og han ønsker mig alt godt, samt noget med at han ville ønske at jeg kunne hade ham, så jeg havde lettere ved at komme videre og han virkelig ville ønske at det kunne fungere, men han vidste at det var bedst for os begge, selvom han mest af alt havde lyst til at være egotisk og prøve igen.

Det reageret jeg på og vi havde ikke en lang og sørgmodig diskussion om dette og os, hvor vi til sidst aftaltr at han skulle hjem til mig i en weekend, hvor han ville vise den side han mente at jeg ville blive skræmt af.
Hvor han kommer den weekend for snakke og vi drikker for at han kunne være mere ærlig. Vi finder ud af det og jeg kan godt klare det han siger og vi er gode igen, nogenlunde.

Tager han hjem, forslår han at komme hjem til mig i en måned, for at se hvordan det går. Hvis jeg ikke smed ham ud før tid, så kunne vi sagtens klare det.

Det går okay. Selvom vi kun har haft sex første nat han har der og så over en uge efter (så to gange i tre uger), hvor jeg lagde op til det, ellers havde han bare ikke lyst, selvom han havde skrevet noget andet over messenger, hvor han siger at han skal have meget sex og pludselig så siger han at han ikke skal have det hver dag, det gør mig usikker og forvirret.
Han trækker sig en del, kysser mig mindre end han plejer, dog havde han nævnt at han ikke er typen der er klistret op ad sin kæreste, hvilket er fint.
Men der var nærmest intet dating relateret end se han kyssede mig hurtigt op munden, når han gik ud og snakkede med sine venner om aftenen, hvilket han også gør, når han er hos sin kammerat, han bor ved, går han også ud, også når han snakker med mig (plus jeg ved hvor denne kammerat bor, da han har vist der, da jeg hentet ham og det ham gå ind, så det er ikke en pige han bor hos).

To gange har han givet mit et dybt kys, men ellers ikke mere. Jeg har ikke lagt op til sex siden, eller andet, da jeg ikke vil være anmassende, men det går mig på.

Jeg bor med en roomie, men hvor vores relation har været ret dårlig, da jeg har fundet ud af at han har løjet om mig til andre, samt har tænkt sig at røvrende mig, ved at skride fra lejemålet, selvom han ikke kan, da han står på lejekontrakten, uden videre.
Men det eskaleret en dag, hvor jeg havde fået nok af roomies rod og brokkede mig over der uden at pakke det ind mere, da han ikke er så god til at rydde op efter sig. Han blev truende og skubbede mig, hvor jeg ubevidst af frygt, fik klasket ham i hovedet, med håndryggen, for at få ham væk fra mig. Han gik til angreb, så hans kæreste og min flirt måtte skille ham fra mig.

Jeg har chokeret og vred på mig selv, over måden at jeg havde sagt tingene på og hvordan det var eskaleret og bebrejder mig selv, selvom min flirt siger at ingen af os er hellige.
Min flirt trøster mig for en stund, hvor han så går ud og ryger, hvor min roomie og hans kæreste skændes og vælger at gå.

Jeg havde det forfærdeligt, for det havde jeg jo ikke ønsker at han skulle se eller at der skulle ske. (Jeg er ikk en voldelig person, så det var virkelig ikke min hensigt at slå min roomie i hovedet).
Jeg undskylder til min flirt og forsikre ham om at det ikke sker igen, da det ikke er mig. Og jeg er ked af at han skulle opleve det og jeg ikke havde i mit liv, regnet med at det ville ske.
Han siger at det ikke har noget og han har oplevet værre og virker rolig, men fortsat ligegyldig, som han har været længe i sin adfærd (han havde advaret ham at han kunne være  kyniske i nogle perioder).

Jeg begynder at pakke mine ting, så han spiller på min PlayStation, så jeg ikke ønsker at være i lejligheden mere og havde snakket med familie om få mine ting over til dem, da jeg længe ikke har ønsket at bo med en roomie, som slet ikke er en troværdig eller god ven.
Min roomie har så fået nogle til at hente og smide en masse af sine ting ud, da episoden skete, så det har noget af en overvældende og stresset dag, og det kunne mærkes på min flirt, men nok mest mig, som var påvirket af det hele. 
Min flirt havde sagt tidligere til mig, at jeg skal ikke have  dårlig samvittighed over det der er sket, det er hvad der er sket og det er fortid, dog havde han forsvaret mig overfor mig roomie ved at sige til min roomie, at han ikke tolerere vold på kvinder og at han aldrig skulle røre mig igen, selvom han valgte at forholde sig neutralt, hvilket jeg synes er fornuftigt.

Men videre med det; Jeg kørte ham så her i fredags til hans kammerat, som jeg har mødt før, hvor jeg sagde hej til hans ven, satte ham af, hvor jet troede han bare ville gå ind, men kom ud og gav mig et kys. Han siger at han skriver til mig næste dag, men overraskende mig ved at skrive at jeg måtte sove godt om aftenen, med et hjerte.

Næste dag aftaler vi at jeg skal hente ham kl 12 søndag, da han skal hjem, eller rettere op og hjælpe en kammerat med at flytte i Djursland, så jeg køre ham hele vejen, men han havde dog sagt til mig ugen inden at han skulle hjem og søge om uddannelseshjælp, da han havde sprunget fra en HF, da han ikke følte han ville tage de samme igen, for at vente på at komme på uni i januar - fair nok, det vil jeg ikke blande mig i, hvad han gør. Dog blev jeg lettere irriteret, da han skulle være flyttet for den kammerat i slut september, fra en lejlighed til en gård over en time væk fra deres gamle hjem, men det skulle han så her fra i forgårs og nogle dage frem, da han ikke fik sagt alt med det samme, for det fik det hele bare til at virke som en dårlig undskyldning for at slippe for mig, som jeg ærligt siger, hvor han forsikre mig om at det ikke er tilfældet, men jeg var kun irriteret for et øjeblik og lod det ligge, for jeg gider ikke at bliv sur over, så lidt, selvom han er mega tvetydig mange gange og har en afvisende adfærd overfor mig, selvom han mener at jeg bare bekymre mig for meget og tænker for meget.

Jeg henter ham, han er i fint tøj, da hans kammerat snart har fødselsdag, så han holder det fra søndag til mandag med nogle andre, hvor de så flytter mandag og dagene frem.
Jeg sætter ham af efter over tre timers kørsel. Ved en lille flække i Norddjurs ved en SuperBrugsen, hvor han siger at han kammerat skulle hente ham. Jeg krammer ham og kysser ham og siger han skal hygge sig, hvis han så lige skal have sine ting ud. Han virker som om jeg bare skal køre, han tager sig ikke tid til vores afsked og når jeg spørg om han har skrevet til sin ven, så siger han nej, men at han vil gøre, når jeg køre.
Hvor jeg spørger ham, underlig til mode, hvorfor ikke lade hans ven komme, hvor han siger at han ikke magter at vise mig frem nu, da han ikke magter hans ven tusind spørgsmål omkring mig lige nu.
Jeg spørg også om hvordan vi gør med at ses, nu hvor jeg flytter midlertidig hjem til familie, hvor han siger at vi kan først ses i december, så han kan få styr på sin økonomi, men at vi være hos en af mine søskende, da de har et ordentligt gæsteværelse (vi kan ikke være hvor han er, da han bor på en sofa og vil være besværligt overfor sin kammerat - samt han har førhen sendt mig videoer og billeder, da vi snakkede I telefon, af lejligheden).
Jeg synes det er underligt og siger farvel og køre.
Jeg har haft det underligt lige siden. Hans besked i går var bare: Godmorgen, det var en lang dag i går. Jeg er helt knækket. 🥴 - ingen skat eller hjerte og derefter er telefonen blevet slukket, grundet af der er ingen aktivitet er nogen steder.

Jeg har så fundet ud af i dag at hans telef virkelig er slukket. For min besked på messenger går ikke igennem og det plejer den at gøre, samt at han ikke har været online i en hel dag, om ikke så længe, hvilket heller ikke er ham at gøre. Han ved at jeg er bange for en form for utroskab og han er interesseret i en anden og holde mig hen.
Men han siger at sådan noget gør han ikke. Men han har siddet en del med telefonen hos mig og det nævnte jeg for ham. Men han sagde hvorfor skulle han være hos mig i en måned, for at finde ud af om vi skal bo sammen i det nye år, hvis han havde gang i en anden? - så får jeg igen den der med at jeg skal virkelig ikke tænke så meget over noget der ikke er der. Men synes det er svært, når jeg føler at han er så mega tvetydig.

Nogle der kan hjælpe med mig her? 😔 Jeg kan virkelig godt lide ham, men synes ikke at han helt forstår hvad han gør og jeg aner ikke hvordan jeg skal sige det til ham. Vil så gerne have det til at fungerer, men frygten for at han ses med en anden er virkelig forfærdelig, plus det der er sket i løbet af oktober, føler han ikke gider mig, men så burde han jo sige noget, som han selv siger at han gør, når der er noget.

Men at slukke sin telefon er virkelig en dårlig signal, selvom jeg hverken skriver meget til ham og ringer kun, når jeg må. 😭

Jeg er træt af ikke at føle mig god nok, grundet af ekser, som han ved om, han er selv jaloux anlagt og vil helst ikke have at han ses med kammerater han ikke selv har mødt. Men jeg kan ikke klare at føle at jeg ikke kan sige min frygt, grundet af hans adfærd. 😔🥺
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Ok, lang historie kort: Du møder en fyr. Han siger ja ja ja ja til dig, hjerte hjerte hjerte, skat skat skat, men så siger hans venner i byen at han skal være sammen med en pige der sagde hej til ham. Og det er han så halvt sammen kvart sammen hvad ved jeg, men så fortryder han så at han var i gang med hende, og siger at han vender tilbage til dig. Han græder lidt, du græder lidt og så siger han der er 50/50 chance for at vi er sammen om 6 måneder da jeg hurtig mister følelser for kvinder. Fair nok. Og hvad spørger du så om? Om han er sammen med en anden nu? 50/50. Om han vil være sammen med dig bagefter igen? 50/50. Om du skal sige farvel til ham for good? Ja. Hvad er det for noget barnligt pjat, er han 15? Hvorfor siger han ikke til dig ligeud "når jeg ser en ny kvinde, vil jeg gerne knalde hende, og når jeg gerne vil knalde hende, glemmer jeg alt om den jeg er sammen med". Og så lige inden at de skal knalde, stopper han. For så er han teknisk set ikke utro. Og så vender han tilbage til den han har og siger, jeg er ked af det. Jeg ved ikke hvad der gik af mig. Og så hjerte hjerte hjerte, skat skat skat igen. 6 md efter, i bedste fald, er han træt af dig og skrider. Ej, men helt ærligt. Nu taler jeg lige ud af posen - jeg er mand, jeg kan godt forstå at man ser en smuk kvinde i byen og så sker der noget oppe i hjernen, også hvis man er i forhold. Men men men, det her er SÅ kaotisk. Jeg kan godt lege djævlens advokat og forsvare en mand der er i forhold og vil den kvinde han er sammen med, men render så til en anden en gang imellem samtidig ganske kort og er utro. Men ham her, han render både til andre kvinder, aner ikke hvad han vil med dem og vil slet ikke dig samtidig. Altså, du kan jo ikke en gang her skrive "jeg har en fantastisk fyr der vil mig, men han er utro ofte". <--- Den her er slem, enig. Men vi ku ha reddet den med at jeg skrev, mænd kan godt se at de gør noget forkert i forholdet når de render tilbage til den kvinde de elsker og gør alt for hende uden at fortælle hende om utroskab. For inderst inde ved de jo godt at de skal have arbejdet med deres utroskab men aner ikke hvordan. Dvs. den kan godt løses. Forholdet kører, han skal bare ikke være utro. Men her er vi jo ikke en gang. Ham her, han kan ikke en gang finde ud af at være sammen med dig og så aner han samtidig ikke om han er utro med andre kvinder. Ej, men den er jo helt væk denne her. Jeg tror  bare at du er sammen med en fyr der mentalt er 8-9 år gammel og lige har fået en vandpistol af farmor og så render han rundt og skyder på alt der bevæger sig. Det er jo der han er. Snak med vandpistoler med ham og om han kan lide den i den grønne eller blå farve. Da ikke parforhold, det ville du da ikke snakke med en dreng om der er 8-9 år gammel. Så: Vær sammen med ham hvis du kan acceptere et mentalt niveau på 8-9 år og "seee, jeg kan tisse på busken, busken bliver vååååd". Og du prøver at forklare ham at piger har følelser generelt i forhold til mange ting i livet. Og han svarer: "jeg føler også at det er koldt for tissemanden om vinteren når jeg tisser udenfor".  Helt ærligt, i er SÅÅÅÅ langt fra hinanden. Accepter hans snak om tissemænd der tisser om vinteren i kulden og fryser og blot smil af det mens han render rundt og aner ikke hvad han vil med dig eller hans liv, eller - sig på en voksen måde: Jeg synes at det er flot at din tissemand kan tisse på blomster, men store drenge på 20 som dig tisser ikke på blomster, store drenge tisser i et pissouar. Jeg håber at du snart finder ud af hvordan man pisser i et pissouar men det bliver desværre uden mig for jeg er træt af alt din snak om blå vandpistoler og hvor meget du kan tisse uden for uden at farmor opdager det mens du tisser på hendes blomster. Det er i det niveau du skal tale. Så forstår han måske lille bitte smule at du ikke vil det her mere. Jeg mener, tal til ham som til en dreng på 5-6 år, du forventer at en dreng på 5-6 år skal tænke som en mand på 25. Det kan han ikke. Så ned med forventningerne så tror jeg at du kan se det hele klart :) Håber at det gav mening :) Og ja, øv, at du ikke ramte den rette fyr, det kan ske for alle, op på hesten igen. Dumme drenge kan godt være søde i starten, men når man lærer dem lidt at kende, så er de nok lidt for dumme til dig alligevel, du fortjener en fyr der forstår dig, ergo, yep, tilgiv dig selv, man rammer ikke hver gang :)
Tulle95

Tulle95

1 indlæg
Jeg søger råd til at forstå hans tvetydighed. Han har ikke været utro, det har hans ekser. Så han er en del usikker på punkter.
Han har selv noget psyke at slås med, det har han fortalt fra start.

Men han har været virkelig meget tilbagetrukket og blevet det mere, mens han var hos mig. Det har gjort mig utilpas og følt jeg har gjort noget og sat mig dumt.

Men han har også skrevet for nogle timer siden at han synes at vi skulle være på standby til vi begge får styr på tingene, da han synes at vi har diskuteret en del og ikke til det bedre og han mener at vi skal gøre mere ved det på et tidspunkt, hvor vi begge har mere overskud til det. Dog har jeg bedt ham om at snakke med mig på lørdag, så jeg måske kan få alt ud af ham, for det virker ikke til at han kan finde ud af sige hans grænser og det samme med mig.

Men han mener at jeg skal slettes på snap og Facebook, som ven, hvilket jeg synes er voldsomt, så det ender nok med at jeg ikke magter at date mere, da jeg virkelig synes han har ødelagt min selvtillid mere nu efterhånden. Jeg er så bange for at miste ham og det gør at jeg er virkelig observat på hans adfærd og blevet mere usikker og forvirret. Men jeg må sige at han skal være hudløs ærlig og han skal ikke pakke noget ind, så jeg kan komme videre. Men det gør ondt, virkelig ondt.

Føler jeg at jeg er den eneste der har kæmpet og han bare ikke kan finde ud af hvad han vil. 
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
"Men han har også skrevet for nogle timer siden at han synes at vi skulle være på standby til vi begge får styr på tingene". Se det er klar tale. Han skriver jo hvad han vil nu. Standby. Dvs. den må du respektere. Jeg kan ikke forstå hvorfor du så beder om en samtale på lørdag, han vil jo ikke mere og det har han sagt tydeligt. Så jeg håber at han siger nej til samtalen på lørdag. Du kan ikke få mere ud af ham. Der er ikke mere. Også helt fint at han siger at i skal slette hinanden, klart tegn på at han ikke vil mere. Den synes jeg også at du skal sige ok til. Der er ingen grund til at prøve at forstå hvorfor en mand ikke vil en kvinde. Vi tænker anderledes, så det vil aldrig give mening for jer. Fint nok at forsøge lidt, men så heller ikke mere. Det svarer jo til at jeg skal prøve at forstå hvorfor mine veninder altid skriver til mig at vi aldrig taler sammen og at jeg kun skriver når vi skal mødes. Jeg har virkelig prøvet at forstå hvorfor det er så vigtigt for jer kvinder hele tiden at bevare kontakten, skrive sammen hver eneste dag, men den går bare ikke ind. Vi er for forskellige. Det samme her, jeg synes ikke at du skal blive ved og ved og ved med at grave. Det vil ikke give mening alligevel. Om jeg så læste alle de bøger der findes om parforhold, kvinder, psykologi, ville det stadig ikke give mening for mig, at i vil have kontakt SÅ ofte. Det samme her, ingen grund til at grave mere. Min holdning. Fair nok hvis du har en anden en. Men det der at du ikke magter at date mere. Det er virkelig trist. Jeg har mødt så mange fantastiske kvinder derude, hvor de har sagt nogenlunde det samme til mig. Om jeg så er den mest perfekte fyr ever de har mødt, er der bare noget der er smadret inde i dem, og så har de svært ved at tale om følelser. Så ja, den forstår jeg godt hos dig. Håber du får det bedre med tiden :)
Tulle95

Tulle95

1 indlæg
Selvfølgelig repsektere jeg det. Men så forstår jeg ikke bare at han skriver at vi stopper alt i stedet for at vi skal have styr på det hele for os inden vi kigger på det igen. Hvis han ikke vil mere, så skal han da ikke sige at vi lige skal have luft fra hinanden og så skal vi kigge på det igen. Det er da virkelig dårlig kommunikation og en underlig måde at vide en anden part en forventning om at kunne skrive sammen igen.

Jeg vil kun snakke for at få snakket ud, så der ikke er nogle sure miner eller dårlig domme. Jeg har ikke brug for at sidde med en følelse af at jeg er den dumme og onde, men hellere få det udredt, men han ville godt snakke det ud, for han har desværre selv svært ved at slippe det, det kender jeg ham for godt til efterhånden.

Jeg er ikke dum. Jeg kan godt se en psykologisk overbelastning, fordi jeg selv har de samme reaktioner. Jeg har desværre bare ikke selv haft overskud eller tanke til at se at han bare havde for meget at slås med, så jeg desværre gav ham mere. Det er derfor han trækker sig nu, fordi han ikke kan klare det lige nu. Men synes nu at han burde afslutte det rigtigt end på sådan en mærkelig og barnlig måde, når han trods alt er 27 år gammel.

Forstår godt hvad du mener. Men Ligesom fyren har jeg meget om ørene og det påvirker os begge to lige nu, så det er derfor at jeg ikke ser hans, men det er dog noget jeg har reflekteret på nu og jeg tror at han også ved det, når han skriver, som han gør. Men ja, vil mene at han burde stoppe det rigtigt, men tror at det handler om at han siger at vi tager en pause, fordi vi har snakket om sådan noget gør, når alt blev for meget, fordi vi har så meget vi skal have styr på, da alt bare er gået uheldigt galt for os begge. Desværre er der mere i det, med små detaljer, som ikke er helt nemt at frembringe på skrift.

For han har da vist nogle af ting. Men har da lært en del af hvordan han desværre trækker sig og jeg har også haft det fint med det, dog lige nu er jeg bare virkelig stresset og følsom med nogle ting, så jeg har overreageret på visse ting.

Jeg ønsker dog ikke kontakt hele tiden. Men jeg bliver da almindeligvis bekymret, når han gør noget ude af normalen, som at slukke sin telefon - det er bare almen omsorg og jeg er heller ikke typen, som bare ringer jeg, jeg vil helst spørger først, da jeg ikke har det godt med at presse på.

Jeg tager mig desværre nogle gange alt for meget at folk og han har selv sagt at jeg er for god af mig. Dog finder jeg mig ikke i alt, men jeg er opdraget med at være venlig, når folk er det mod mig. 😪😅
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Ok, jeg prøver på en anden måde. Prøv at se billedet her: https://ibb.co/8XvhjMY Den røde cirkel er jeres problemer. Den blå cirkel er hans lyst til dig. Er disse to cirkler forbundne? Nej. Dvs. du kan vende og dreje alt i den røde cirkel, som du gør nu, men du vil ikke kunne ændre noget i den blå cirkel, fordi de er ikke forbundne. Ergo, der er kun en erkendelse her. Han vil ikke relationen da han klart og tydeligt ønsker at blokere dig og stoppe alt form for kommunikation. Giv ham lov til det. Han kalder det for standby med blokering da en klar afslutning fra hans side som du ønsker kun vil øge mægden af din argumentation for at i skal blive ved med at vende alle sten i forholdet indtil i finder en løsning på hvad præcist der er galt. For hvis i finder ud af hvad der er galt, øges hans lyst i din verden, se billedet her: https://ibb.co/YN0SWPW Disse to verdensopfattelser er modstridende. Det er først når du kan se det, du vil kunne komme videre og lade ham komme videre også. Det du bruger meget krudt på nu er de stiplede røde linjer på det andet billede. Altså, om problemerne i forholdet kan løses ved at løse dem på et plan lidt længere ude, et sted hvor dine løsninger omvavner hans lyst til dig, men alligevel lader hans lyst være hvor den er, for en del af dig ved, at man skal sige accept accept accept af hans lyst, da du ikke kan ændre den. Så du leder efter en måde hvorpå du kan løse problemerne i forholdet hvor løsningerne på en eller anden måde lader hans lyst være hvor den er, men samtidig øges hans lyst til dig. Og det er du virkelig dygtig til, kæmpe ros for det. Problemet er bare, om du så gør det 99.999% perfekt, vil det aldrig virke. Årsagen er simpel, disse to cirkler er ikke en del af hinanden. Man kan godt tricke dem til at være en del af hinanden i en relativ kort periode ved at sige "jeg accepterer at jeg ikke kan påvirke noget, men alligevel prøver jeg liiiiige at påvirke noget i relationen sådan så det kører" Og det er det du gør i den sidste tegning. Og det lykkes sikkert i en kort periode fordi du er god til at trække så mange stiplede røde prikker uden om den blå cirkel for at indkredse problemstillingerne, redegøre for dem og løse dem og sige til den blå cirkel roooolig nu, jeg piller ikke vil dig, jeg påvirker dig ikke, jeg omfavner dig bare liiiige lidt... ud på den fjerne horisont... og liiiige lidt... mere... så kører forholdet igen.... men du vil aldrig ku gøre det, fordi hans lyst er selvstænding og kan ikke påvirkes af dig også i den fjerneste horisont hvor du næsten, næsten kan påvirke ham så han vil dig. Men slutresultatet er det samme. Han vil ikke mere. Ergo, slip det. Lad ham gøre det han vil og find dig en fyr hvis lyst til dig ikke afhænger af hvor meget du prøver at påvirke hans cirkel. Han har bare lyst til dig. Og det er bare det. Og så er det lige meget hvad der sker i den røde cirkel for så skal han nok finde en måde at håndtere det på sammen med dig. Det er ikke jeres ansvar at få et forhold til at fungere. Det er også vores. Der skal to til at danske tango og han ønsker ikke at danse med mere. Desværre. Men han ønsker at gå ud af dansen på en spiselig måde for dig med ordet standby og så block. Og det kan godt være at det ikke er en spiselig måde for dig, men det er det bedste bud han har for en afslutning :) Og P.S. Giv ham lov til at afslutte, det kan være at han afblokerer dig ½ år efter igen og skriver, men men men, tænk dig godt om der, vil du virkelig det samme igen når han har fået ro på? For intet vil jo ændre sig ½ år efter også, selv hvis du fuldt ud lader som om at du accepterer hans permanente afslutning nu, sådan så... det er ligesom med din hårelastik... den kan få lov til at begynde at strække sig max fra i morgen af.. for om ½ år at flyve tilbage igen med samme fart :D Men vil du have den igen der? :)
Tulle95

Tulle95

1 indlæg
Du skal have tak for dine vise ord. Du har fået mig forberedt på det værste. Har indset at jeg ikke har gidet ham. Da han kørt på mig og fundet ud af at han har gjort det samme med sin eks.

Han har bedraget mig og løjet om den han er, samt om sin eks. Har fået flere beviser på det. 

Jeg har skrevet mit til ham, så jeg kunne få det ud af verden, selvom han bliver ved med at komme med dårlige undskyldninger og han har sat sig i forhold af en grund og det er en lang og bøvlet forklaring. Han er en lystløgner som min roomie, så jeg er ked af at jeg var dum nok til at se det gode i ham, forud han havde det "svært".

Men igen tak for dine ord. Kærlighed og manipulation gjorde mig dum og blind indtil jeg fik nogle sandheder på bordet at nogen, som har været tæt på. Så jeg afsluttet med svar jeg kunne få ro på sindet. 🙏