1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Spørsmål til kvinder

Spørsmål til kvinder

Jk27

Jk27

7 indlæg
  • Skrevet
Hej. Jeg er lig ny her. Og hved ik lig om det er nomalt at skrive her som fyr. Men jeg hade måske lidt spørsmål til nogle kviner som har haft en affare på et tidspugt til en fyr men hvor det var hinne der stoppet det. Og måske hvorfor og hvad du måske tænkte bag efter eller nu hvor der er gået noget tid håber der er nogle der kikker frem og for tæller lidt. Hilsen ham der tænker.
Jill44

Jill44

18 indlæg
  • Skrevet
<3
Jk27

Jk27

7 indlæg
Missemøge. Er det her eller nu jeg bar skal skrive hvad jeg gerne vil hvide.?
Jk27

Jk27

7 indlæg
  • Skrevet
Hej jeg er en fyr på 28. Jeg har kone og barn. Det skal siges at hun er den eneste kærste og nu kone jeg har haft og vi har være sammen i 10 år og gift i 4 år. Og det bliv vi nok mest fordi menesker omkring os presset os lidt i den ratnig. Mit arbejde og og fritids job tager meget tid og jeg går op i det og har gjort det lig siden jeg gik ud af skolen og der for har kvinder og kærlighed ik sagt mig det helt vilde og hin jeg er sammen med fant jeg sammen med ja for 10 siden og så har vi nok mest bar levet livet og tryk heden med hinanden. Men for er 3 år siden kommer det her med at prøve andre kvinder eller piger om i mig. Og få vildt meget løst til det men hvordan og jeg har jo en og hvordan finder man en. Men så for snart 2 år siden begynder jeg og komme hved nogle og de er meget flinke og jeg hjælper dem med en masse og hygge snakker og ja har en del kontakt med dem. Men kvinden der syns jeg på rat godt ud og hade da os løst. Men tiden gik. Og ja der for snart 2 år siden skriv hun så lidt frækt til mig og jeg var helt op og køre hade aldrig prøvet noget så vildt. Så ja selv om det ikke var rigtig og gøre kørte jeg lidt med på den. Hun gik der hjem og jeg hade jo arbejde. Vi begynde og skrive sammen ja vær dag og det bliv til mer og mer. Og ja alt de frække beskeder tog over og vi ente også med og være sammen en del gang.men efter 3 måneder begyndte hun og trække sig og jeg spurte ind til hin om vi skulle stop. Men så bliv hun ked af det og ville mig gerne for jeg var den sødeste fyr hun hade kendt så vi fortsatte og sådan valgte hun mig til og fra 5 6 gang på de næste 3 måneder. Så den 7 gang begyndte hun og blokker mig over alt og begyndte og sige vi ik kunne skrive så meget sammen selv om at jeg hade sagt i starten vi ik skulle skrive så meget hvor hun gerne ville og nu hade hun så fået mig der hen og så trak hun sig. Vi var nok kommet der ud hvor vi hade fået meget stor følser for hinanden og jeg hade givet hin nogle gaver som hun var glad for. Men så i november måned 2017 bliv hun meget svingene mega sur på mig mega glad for mig og der gav jeg hin en kalender gave som hun bliv helt vild glad for. Og vi skriv rigtig godt sammen 4 dage efter. Men så tror jeg manden og hin hade haft et kæmpe skenderig og der dagen efter vente alt bar 180 grader jeg skulle lade hin være hun var sur på mig og det mindste jeg sag forkert blokkeret hun igen. Det skal lig siges at jeg aldrig har prøvet kærlighed på den måde. Og det eneste jeg gjor var at kæmpe for hin men det skubet hin nok mer væk. Så jeg bliv Sønder knust og kunne ikke holde ud og vente på hin og hade meget svært hved og lade hin være. Og så blokkeret hun mig over alt og hørte enlig ik mer fra hin dem. Og jeg gik helt ned for jeg manglet en forklaring. Efter et år uden kontakt nogle steder åbnet hun sin fb i septemper for mig igen men jeg gjor ik noget. Så i november i år hade jeg sat noget til salg på en grupe vi bække var i og der trykket hun syns godt om og syns enlig det var mærkeligt hvorfor.? Så 14 dage efter efterspurgte hun noget på Grupen og jeg syns så godt om. Også. Men så her 24 december hade hun lavet et opslag med glædelig jul. Det skal siges vi er ikke vener på fb. Men tænkte jeg gerne vil ønske hin en glædelig jul. Og det var det eneste jeg skriv i kommentaren ik andet. Og gjor det kun fordi jeg Trode hun var kommet lidt hvider og for at være venlig. Men få timer efter blokkeret hun mig så igen.? Jeg savner hin da lidt. Og hade meget svært hved og komme hvider. Men tænker tit på om hun tænker på mig og hvad hun tænker om hun nogen sinde vil sige Hej eller talle med mig igen. Eller om hun bar har slået en streg og lader som om hun aldrig har kendt mig. Det er svært og svar på andres vejne men vis der er nogle der har prøvet noget som minder om eller bar hved hvordan kvinder tænker ja så gad jeg godt og høre lidt. Håber ik og blive trempet ned eller dømt hilsen ham der tænker.
contrast

contrast

1716 indlæg
  • Skrevet
Øh... Du nævner intet om din kone i alt det her? Hvad med at du forholder dig til dit ægteskab, i stedet for at gruble over om din affære vil dig eller ej?
Jill44

Jill44

18 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
Jill44

Jill44

18 indlæg
  • Skrevet
Enig med Contrast. Men hvis du har hjulpet hende meget, betyder det jo ikke at hun ikke er glad for det :)
Jk27

Jk27

7 indlæg
  • Skrevet
Det med konen er der styr på for længe siden. Men det mer det der med at jeg har kendt en så godt og snakket så meget med. Hved ik om i har prøvet og holde af nogle som lig pluslig var væk.? Som i måske savner nogle gang eller bar tænker på nogle gang.? Og måske tænker hvad mund hun/ ham tænker den anden vej
Jill44

Jill44

18 indlæg
  • Skrevet
Kender det godt, savnede ham helt vildt. Lige pludselig var han bare væk, ud i den blå luft :-P
Supernova1

Supernova1

460 indlæg
  • Skrevet
Din samfundstaber, tag fucking VUC om igen, jeg får helt ocd i øjet af din stavning. Hvad med at du holder dig til din kone i stedet for at snakke fra højre til venstre, tænk dog på dit barn. Og nu hvor du har været hende utro i så lang tid så i det mindste fortæl hende det hvis du har den mindste smule anstændighed, ellers bare blive skilt fra hende, der er ikke nogen kvinde der fortjener at leve på en løgn, eller du kan ogs bare give mig hendes nummer, så vil jeg med glæde ringe din kone op. Du kender tydeligvis ikk til ægte sager.

Mest populære tråde