1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Udnytter han mig ?

Udnytter han mig ?

Milla1

Milla1

2 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

.

jane9595

jane9595

12 indlæg
  • Skrevet

Det her får alle alarmklokker til at ringe hos mig. Hvis han allerede har løjet og skrevet med andre kvinder ville jeg være MEGET skeptisk til hvad han siger og gør nu. Naturligvis er der rum for at en mand kan forandre sig/indse sine fejl/gøre det godt igen, men personligt ville jeg have svært for at tro på ham - naturligvis på grundlag af mine egne erfaringer med det samme. 

Hvis det er kærlighed og et fast forhold du er ude efter så ville jeg altså råde dig til at holde lidt tilbage. Hvis du vurderer det sådan at han kan være en sådan en, der er god at have en gang imellem, så behold ham på det grundlag (men pas på dine følelser). Jeg valgte det sidste da jeg efter nogle måneder opdagede at min Tinder-match også ville have andre kvinder, og det har faktisk fungeret helt fint. Men så er det altså kun at vi mødes en gang imellem, spiser mad, ser film, har sex, og læser bøger sammen i sengen, og så fører vi vores separate liv udenom det. 
Hvis du ikke kan udholde tanken om at du ikke ved hvad han egentlig føler og om der er andre kvinder involveret kan du - grin ikke - ringe en clairvoyant. Han har jo allerede vist at du ikke nødvændigvis kan stole på hvad han siger, så forsøg at finde ud af det på en anden måde. Det behøver ikke at være dyrt - Clairvoyant24.dk har 10 gratis minutter til nye kunder (jeg har selv brugt mine, og de var det verd). Hvis man ved hvad man vil have svar på så kan man fint klare det på ti minutter.  Tro på, hvad clairvoyanten siger, også hvis du ikke kan lide svaret - hvis de f ex siger at de kan mærke flere feminine energier omkring fyren, så skal det nok passe.  

Men uanset: Du siger at du har set denne mand i fire måneder. Fire måneder er ikke lang tid, og med lidt tålmodighed skal du nok komme til at lære ham bedre at kende - og til at finde ud af, om du selv synes at han er så dejlig som du i udgangspunktet synes. Held og lykke, uanset hvad der kommer ud af det!

Afrodites

Afrodites

54 indlæg
  • Skrevet
Sorry men jo han udnytter dig.. Det der er præcis samme metode, som flirts også har brugt på mig, når de kun var interesseret i sex.. 
Hvis han mand virkelig vil dig, så kommer han ikke med undskyldninger.. Drop ham og find en, der vil dig for andet end sex og kedsomhed 
Emma Butterfly

Emma Butterfly

41 indlæg
  • Skrevet
Ja desværre han udnytter dig han skriver med andre piger og har ikke tid til at ses det er et meget godt tegn på han bare vil have sex og bekvemmeligheden ved at sex er let at få hos dig. Jeg synes du skal droppe ham lige på stedet og i stedet finde en der vil bruge tid sammen med dig og som du er den eneste han skriver med. Du skal iøvrigt ikke tage dig af han ikke vil lade dig gå gå alligevel han er jo desperat efter sex.
håber du finder en fyr der kan give dig hvad du mangler stort kram herfra 😊
Milla1

Milla1

2 indlæg
  • Skrevet

Tak for svar! 

jeg har slettet mit oplæg