1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Vil han mig stadig ?

Vil han mig stadig ?

Wuffii

Wuffii

69 indlæg
  • Skrevet
Puha det her bliver lidt langt.... Jeg er selv skrup forvirret og ved ikke hvad jeg skal tænke klart mere om hele situationen... Så ville være rart at høre fra nogle der kan se det udefra...Om jeg er blevet helt bims eller hvad der foregår...

Jeg begyndte at date en fyr tilbage i januar... Jeg så ham mere som en ven i starten, da jeg altid er bange for at blive forelsket og har mine antenner langt ude inden det overhovedet begynder... Er nok bange for at blive såret.
Han spurgte mange gange om vi ikke skulle begynde at være kærester.... Jeg mente egentlig vi opførte os som kærester, men er dårlig til at sætte en titel på... Men det endte så med at jeg sagde ja.. Han ville gerne at tingene skulle gå ret stærkt i forhold til hvad jeg er vant til. jeg plejer at gå forsigtigt frem. 

(Jeg prøver at gøre historien lidt forkortet)

Det ender så med at jeg føler mig presset og vi kommer op at diskutere tit, da jeg føler mig presset mht. sex og andre ting hvor jeg ikke føler jeg kan leve op til det han forventer af mig. Det ender så med et skænderi hvor jeg slår op efter 2 ugers forhold. Jeg slog op fordi han pressede mig så langt ud når han stillede mig ja/nej spørgsmål.
Jeg  var rigtig ked af det og  græd i telefonen og han har også grædt. Jeg bad ham om en pause da jeg havde brug  for ro og det accepterede han nogenlunde. Han skrev så igen en uge efter at han var her hvis jeg havde brug for ham. Vi prøvede  så at ses igen og det gik ok. Der har været meget jalouxi blandet i fra min side af også, da han har en tæt telefon veninde som jeg har haft det stramt med. Vi bliver uvenner igen efter nogle små episider hvor jeg trækker mig igen da jeg bliver kørt psykisk ned af at skændes så meget. Vi får kontakt igen og prøver at være venner... Han siger at han kun kan være venner hvis han ved der er udsigt til vi kan blive mere med tiden. 
Jeg prøver også at være hans ven, men jeg kan bare mærke at det føles forkert. Jeg tænker hele tiden på ham og hvornår han skriver igen og hvad han laver... Hvilket ikke er normalt hvis det "bare" er en  ven. 
Jeg ringer til ham og siger at jeg ikke kan være venner med ham da det gør for ondt. Og han forstår ikke hvorfor vi så ikke kan være mere end det.. Men det  tør jeg ikke pt. Når jeg selv sidder og skriver det kan jeg godt se det er mig der er umulig.. ? Jeg er bare så forvirret!
Her i sidste uge gik det helt over gevind og han kaldte mig en masse ting i frustration (har han fortalt mig) jeg blev kaldt psykopat, kælling osv. Ting jeg ikke vil finde mig i at blive kaldt. Så jeg skrev til ham at jeg havde brug for en pause efter de hårde ord, men hvis han ville ses til hans fødselsdag kunne han give lyd. 
Jeg har haft det så dårligt psykisk i denne her uge, jeg troede faktisk aldrig at han ville give lyd.. Men så her idag skrev han om vi kunne ses i nogle timer i weekenden. Stille og roligt... Han ville se om vi kan være sammen uden at skændes og han ville gerne holde fødselsdag med mig.. 
Bare det at han vender tilbage til mig siger mig at han stadig gerne vil mig...  Men nu er HAN bange for at gå for hurtigt frem, han er bange for at jeg trækker mig igen og han så bliver forladt...

Den sidste uges tid er virkelig gået op for mig at jeg har savnet ham og gerne vil ham, men nu er jeg bange for at han ikke tør mere.... Men hvorfor kontakter han mig så og vil ses....? Vi har aftalt en dag her i weekenden... Er bange for hvordan det kommer til at gå.. Om han overhovedet elsker mig mere... Men ellers ville han vel ikke kontakte mig igen efter en uge.. ?? 

Vil gerne vide hvad i  tænker om det
culpa

culpa

687 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Som en god hovedregel; hvis der opstår ikke-ubetydelige problemer i de første måneder af et forhold, tegner det ikke godt for forholdet som helhed. Når man er tidligt i forelskelsen vil man ofte acceptere mere fra en partner, og have sværere ved at se den andens fejl. Når forelskelsen aftager, begynder man rent faktisk at skulle arbejde rigtigt på forholdet, og hvis det går godt udvikler forelskelsen sig til kærlighed. Du kan ikke forvente at en person ændrer sin personlighed. Hvis du oplever at han presser dig nu, at han ikke respekterer dine grænser, eller er konfliktsøgende eller konfliktoptrappende, kommer det nok ikke til at gå væk. Hav dette en mente, når du vurderer jeres forhold. Det handler jo ikke kun om han vil have dig, men også om du vil have ham.
F-M-1988

F-M-1988

7 indlæg
  • Skrevet
Det kommer til at lyde hårdt og brutalt, men ærligt, løb. Du skal ikke blive der, INGEN har ret til at kalde dig psykopat også i vrede. Aldrig aldrig find dig i det. Trust me, jeg har levet med psykisk vold og lever stadig med konsekvenserne. 
Zerphine

Zerphine

5 indlæg
  • Skrevet
Jeg vil også sige løb, han lyder ærlig talt ikke som en særlig rar person, og hele ideen med at man kan ændre en person til det bedre, det kan man ikke. De skal selv se lyset og være klar til en ændring i deres personlighed, og nogen mennesker bliver det desværre aldrig, så hvorfor spilde sin dyrebare tid på et menneske som med stor sandsynlighed ikke ændre sig, når man selv kan gå ud og skabe sin egen lykke og positiv energi?

Jeg har fundet en artikel som du måske vil finde spændende nu når du måske vælger at udvikle og skabe god energi i dit eget liv

https://www.synskonline.dk/spirituelle-historier/spirituelle-tegn/