1. Forum
  2. Debatten
  3. Mad
  4. Den veganske tråd

Den veganske tråd

panny

panny

31 indlæg
  • Skrevet

Hej alle :)

Er der nogle veganere herinde? Jeg er nysgerrig efter at høre folks historie med veganisme! Det kunne bl.a. være:

Hvordan, hvornår og hvorfor blev du veganer? 
Hvilke forandringer i forhold til dit helbred og krop har du kunne mærke?(hvis nogen) 
Lever du efter nogle bestemte principper, fx RT4 eller andet? 
Har du nogle spændende eller sjove historier omkring din livsstil? 
Hvad er din livret? 
Det kan lige så vel være en oplevelse med veganisme fra en ikke-veganer, eller hvis der er nogle forhenværende veganere, der vil fortælle deres historie...

Det er mange spørgsmål ja - Men det er jo sjældent, at man støder på andre veganere ude i den virkelige verden her i DK! Så jeg synes, at det er vildt fedt, at man kan samles steder som her og dele historier :)

black1

black1

586 indlæg
  • Skrevet

Juhu! En anden dansk veganer!! 

- Jeg blev veganer for 7 måneder siden (vegetar for ca. 8 måneder siden), og jeg fatter ikke at jeg ikke gjorde det noget før! 

- Jeg har kun oplevet positive ting i forhold til mit helbred og jeg har langt mere energi nu, end jeg havde før! Og rent psykisk, har jeg også hjulpet så vanvittig meget, at man skulle tro det var løgn! 

-Jeg lever ikke rigtig efter nogle af principperne sådan helt strikst, men jeg ville nok kunne katagoriseres som HCLF veganer. Uden alt for mange restriktioner, da jeg ikke ønsker at sætte for mange regler for hvad jeg må spise og ikke spise (jeg spiser i princippet alt, bare det er vegansk) 

- Jeg har desværre ikke nogle spændende historier at forstælle, ikke hvad jeg lige kan komme i tanke om lige i skrivende stund - jeg vender tilbage hvis det kommer til mig 

- Veganisme er helt klart en af de allerbedste valg jeg har taget i mit liv!

Hvad med dig? Kan du ikke også besvare dine egne spørgsmål? Det kunne være spændende!