1. Forum
  2. Debatten
  3. Mad
  4. Hvad spiser i til frokost?

Hvad spiser i til frokost?

vandmelonn

vandmelonn

439 indlæg
  • Skrevet

Jeg mangler inspiration til frokosten - helst noget der er forholdsvist nemt at lave og som ikke

tager for lang tid - samtidig skal det være noget man kan tage med som madpakke, da jeg ikke

er hjemme midt på dagen og kan kokkere, så det skal helst ikke være noget der skal være varmt :-)

Jeg er kørt død i rugbrødsmadder, sanwich og den slags, så hvis nogle har nogle gode opskrifter/tips til 

en (gerne sund) frokost, som kom endelig med dem!! :-)

Big_girl93

Big_girl93

1135 indlæg
  • Skrevet

Har et flip med en hviskålssalat og kylling for tiden. Det er hviskål, gulerødder og æble blandet med en smule italiensk dressing, og så et stykke kylling og lidt feta til! MUMS!! :D

Berlin

Berlin

1207 indlæg
  • Skrevet

Jeg vil helst spise rester fra gårdagens aftensmad, så jeg sørger som regel for at lave ekstra. Så kan jeg for eksempel spise en lækker spidskålssalat eller broccolisalat. Jeg kan normalt også godt varme min frokost, og så er en rest lasagne eller en portion chili con carne virkelig mums!

Ellers kan jeg godt lide at fylde fryseren med pirogger, pølsehorn og pizzasnegle ind i mellem, så man har noget nemt, der bare skal tages op af fryseren og lægges i køleskabet dagen i forvejen :-)