1. Forum
  2. Debatten
  3. Mad
  4. Krop

Krop

fie13088

fie13088

64 indlæg
  • Skrevet
louiseweber

louiseweber

25 indlæg
  • Skrevet

hej ! man kan ikke punktforbrænde. det er umuligt desværre. kroppen er jo så smart indrettet, at den tager ekstra energi, omsætter til fedt, og fordeler det jævnt over kroppen. Nogle stedet kan der dog sidde mere (eks. maven) indtager du mindre energi, vil kroppen tage af depoterne, altså igen jævntover hele kroppen, til den "løber tør".. maven og lårene, som rummer gode fedtdepoter hos kvinder, er derfor "desværre" det sidste sted der løber tør. 
Spis sundt, drop piller. Der findes piller med "slankeeffekt".. men den dosis som tilsættes er meget meget lav. Det er kun hospitaler, der har piller mod fedme der faktisk "virker". -De gives dog kun til indlagte før fedmeoperationer. 

jeg er sikker på, at du er en lækker sag. spis varieret og prioriter i din eksamentid at gå lidt ture, evt stå op og læs skriv, tag en pause hver 30/60. min, hvor du lige laver 10 mavebøjninger, armstræk og rygbøjninger :) det plejer jeg at gøre. 
sunde grøntsagssnacks med skyr dip er heller ikke dumt som eksamens guf (y) :) prioriter skolen nu, træn efter !

Seneste tråde