1. Forum
  2. Debatten
  3. Mad
  4. Madpakke.

Madpakke.

LivingLife

LivingLife

1319 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

inspireret af frokosttråden

hvad putter i i jeres madpakke. jeg synes ofte at i sandwich bliver brødt vådt, hvilket jeg slet ikke kan klare og salater bliver sådan lidt triste efter 5 timer i tasken uden mulighed for at kunne putte den i et køleskab.
så ofte bliver det klapsammen mader....

nå men hvad putter i, i jeres madpakke??

MIDA

MIDA

5414 indlæg
  • Skrevet

Tit pakkede jeg faktisk brødet og pålægget hver for sig, det hjalp utrolig meget

Anonymous

Anonymous

148446 indlæg
  • Skrevet

Ihh altså min madpakke er også et problem.
Har enten rugbrød eller noget hjemmebag (pølsehorn, pirogger, pizzasnegle, skinkeboller) med. Hvis der er nogle rester fra aftensmaden dagen før, tager jeg det med. Salat bliver også hurtig kedelig, synes jeg.

average

average

2205 indlæg
  • Skrevet

For det meste har jeg frugt med i madpakken. En anden favorit er en rugbrødsklapsammen med leverpostej!

Men ja, det er sjældent en madpakke ser lækker og indbydende ud efter et par timer.

IGUTAATD

IGUTAATD

0 indlæg
  • Skrevet
Deleted
pulverheksen

pulverheksen

1177 indlæg
  • Skrevet

Jeg har for det meste en eller anden form for hjemmebag med i madpakken - og så supplerer jeg op med gulerødder/cherrytomater/agurk i stave/babymajs, noget frugt og yoghurt i bæger (som jeg spiser i løbet af max 2 timer) hvis jeg har en lang dag på studiet. Nogle gange har jeg også taget pasta med kødsovs fra dagen før med, hvor jeg bare blander det hele sammen og putter en lille håndfuld ærter og majs i
Måske kunne du købe en madkasse med køleelement? Selv har jeg kigget på den her: http://www.coolstuff.dk/Frozzypack-Madkasse

Så har du mulighed for at variere madpakken lidt mere. Alternativt kan du tage en flaske frossen vand med, som du lægger i en lille frysepose (så resten af tasken ikke bliver våd) og som så kan ligge ved siden af madpakken?