1. Forum
  2. Debatten
  3. Mad
  4. Mandelgave 2015 - hvad køber i?

Mandelgave 2015 - hvad køber i?

louisefdk

louisefdk

7 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hej allesammen, og glædelig 1. december ;) 

24 dage er der til vi skal sidde og fylde os med fed julemad, risalamande, og hvad der ellers høre til - og jeg glæder mig! :) 

Jeg kan godt  li' at være i god tid med køb af julegaver, men også mandelgaven. I år synes jeg dog ikke rigtig at jeg kan komme på nogle gode ideer, og jeg kunne derfor godt tænke mig at høre jeres forslag til en god mandelgave anno 2015? :) 

De fleste år har vi været med på klassikeren; marcipangrisen - jeg synes dog den er ved at være lidt tam. Alternativt har jeg overvejet at købe nogle af de populære Lakrids By Bulow - men er i tvivl om det falder i ungernes smag. 

Hvad køber i? ;)

/Louise

moroccan

moroccan

1538 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes det er nedern når mandelgaven er noget spiseligt. Det sidste man har lyst til efter flæskesteg og risalamande er en marcipangris eller en æske chokolade. 

rasminen2

rasminen2

9 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
rasminen2

rasminen2

9 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

overvejer samme ide med lakridserne i år, da vi bare skal være mig, min far og min kæreste. Men ellers har jeg kigget på juleyatzy, hvor terningen havde julesymboler i stedet for tal. Det kunne sikkert være sjovt for hele familien. Især hvis man i forvejen godt kan lide at spille.

louisefdk

louisefdk

7 indlæg
  • Skrevet

@Morocan - giver dig ret, det kan godt blive for meget af det gode. Måske man skulle finde en mandelgave som ikke var spiseligt, god idé ;)