1. Forum
  2. Debatten
  3. Mode
  4. sorel støvler

sorel støvler

Moonriver

Moonriver

1771 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

hej piger!
tænker at jeg vil skaffe mig et par rigtig varme støvler til vinter og så har jeg fundet et par Sorel støvler, er dog stadig lidt i tvivl fordi jeg også går lidt op i tøj mm. går i skole til hverdag, hvor jeg tager toget/cykler jeg til og fra.
men vil lige høre andres mening om dem

http://www.lystfiskeren.dk/shop/sorel+st%C3%B8vler+og+sko/sorel+damest%C3%B8vler+og+sko/sorel+tofino…

Glitter

Glitter

0 indlæg
  • Skrevet
Deleted
Feeling_Good

Feeling_Good

3145 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes de er fine

Moonriver

Moonriver

1771 indlæg
  • Skrevet

det lyder godt

er sort okay eller er det for kedeligt? de findes også i røde og lysebrune, men tænker sort er nemmest at matche med andet.

Miss.S

Miss.S

1106 indlæg
  • Skrevet

Jeg har et par sorel Joan of arctic og jeg eeelsker dem.. De er varme og så syntes jeg at dem du viser er fine i forhold til så mange andre støvler..
Hvad angår farven så ville jeg vælge sort da det trods alt passer til mest og du jo skal bruge dem ofte..

Moonriver

Moonriver

1771 indlæg
  • Skrevet

har også kigget meget på joan of arctic, men så fandt jeg lige dem her

okay lyder godt, så vil jeg søge efter en billig hjemmeside hehe

Feeling_Good

Feeling_Good

3145 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes sort er en god farve. Det passer til alt!

olivia90

olivia90

279 indlæg
  • Skrevet

Hvis du gerne vil have dem i sort, så køb et par Kamik i stedet for
Det er de originale, dem der kom først med den type støvle. Men den er også meget lettere end både Sorel og LaCrosse, den vejer næsten ingenting i forhold til størrelsen, er stort set magen til, ligeså varm og ligeså vandtæt, og prisen er nogenlunde det samme. Måske er Kamik'en oven i købet lidt billigere

Kamik Alborg hedder den model der magen til Sorel støvlen.

Anonymous

Anonymous

148446 indlæg
  • Skrevet

Jeg har selv denne her model http://shoesandfriends.com/da/01830-08-black/stoevle-sorel-helen-of-tundra, jeg syntes den er pænere end de andre, da den er lidt mere feminim end de andre, som jeg syntes godt kan virke lidt for "store" og klodsede til piger

Miss.S

Miss.S

1106 indlæg
  • Skrevet

Nu har jeg lige været nysgerrig og kigget på de der Kamik som bliver nævnt.. Selvom jeg ejer et par Joan of arctic så ville jeg aldrig!!! kunne finde på at købe de Kamik, syntes simpelthen Sorel er meget pænere..

Til Ts: jeg kom i tanke om, at jeg næsten er 100 % sikker på at jeg har set dem i en Skoringen butik i sidste uge.. Hvis du gerne vil prøve dem først og se dem i virkeligheden..