1. Forum
  2. Debatten
  3. Mode
  4. Tatovering?

Tatovering?

Sofie1998

Sofie1998

2 indlæg
  • Skrevet

Jeg bliver snart 18 år gammel og kunne godt tænke mig at ønske gavekort til at få lavet en lille tatovering i gave

Hvad tror I ca. prisen ville blive for denne tatovering? Jeg skal kun have lavet fuglene, ikke skriften nedenunder :)

https://www.google.dk/search?q=tatovering+p%C3%A5+h%C3%A5ndleddet&espv=2&biw=1280&bih=705&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjd44vf78zNAhUwS5oKHR5jCaoQ_AUIBigB#imgrc=b5UvOl8Ag6ydAM%3A

Smilsmittermeget

Smilsmittermeget

1193 indlæg
  • Skrevet

7-800 kr. :-)

Louise Jespersen

Louise Jespersen

4 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hopper lige med her på tråden..

har selv overvejet en ny tatovering, dog i en lidt anden prisklasse (2000-2500 kr..) har overvejet at tage et forbrugslån herfra, men er meget i tvivl om der findes bedre løsninger til finansiering. har ikke henvendt mig i banken, men ved ikke om det overhovedet er tiden værd? Lidt bange for de bare vil kigge mærkeligt på mig hvis jeg siger jeg skal bruge penge til noget som det.. Kan man godt låne i banken uden at redegøre for hvad man bruger pengene på? eller er der bedre steder at finde penge til tatoveringen?

Mvh Louise
HotStuff

HotStuff

1184 indlæg
Hvad med at vente et par måneder og spare pengene op i stedet? Det er billigere og økonomisk smartere. 

Hvis du har råd til at betale et lån af, har du råd til at spare op. 
Louise Jespersen

Louise Jespersen

4 indlæg
  • Skrevet
Det er også dét jeg har fået af vide af mange... Har haft en længere snak med min kæreste og kommet frem til at det nok også er den bedste løsning. forhåbentligt har jeg råd inden for 2 måneder til tatoveringen