1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Anal sex

Anal sex

anettedamgaard

anettedamgaard

15 indlæg
  • Skrevet
Jeg har længe overvejet at prøve det med kæresten som jeg efterhånden har været sammen med i en del år - men hvordan præsentere jeg den for ham? Uden det bliver underligt? Jeg er lidt nysgerrig og kunne godt tænke mig at prøve det med ham, men er bange for han vil synes det er for meget eller han ikke er til det - kom med råd!
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

131 indlæg
  • Skrevet
Hvis i har været sammen en del år, så burde du vel også have en ide om hvad han er til, og ikke er til. Du kunne evt overraske ham en dag. Køb et plug og hav det i en aften. Når han så piller tøjet af dig, så siger du "uups" og spørger om han kan lide hvad han ser. Husk masser af glidecreme og tålmodighed!
M40

M40

4 indlæg
  • Skrevet
Første gang var jeg så vild i varmen, så jeg bare sagde han kunne tage det andet hul, hvis han ville.... Husk tålmodighed - og olie/glidecreme. Jeg har absolut ikke fortrudt jeg åbnede op for det
sommeren

sommeren

21 indlæg
  • Skrevet
Når du ligger med måsen i vejret, kan du jo tage styringen ;-) Jeg har ikke oplevet mange mænd, der ikke er til det. pøj pøj
Kattemis

Kattemis

5 indlæg
  • Skrevet
Tror alle mand godt kan li det🤗eller det er jeg sikker på.
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

131 indlæg
Tro det eller ej, men jeg er faktisk stødt på nogle kvinder, hvis mænd bestemt ikke er til analsex... Sååå, de findes skam.. Stakkels kvinder!
sommeren

sommeren

21 indlæg
  • Skrevet
Når du ligger med måsen i vejret, så tag styringen. Han bliver måske overrasket, men lad ham vide du gerne vil ;-) Jeg er også stødt på mænd der ikke er til det - det holdt så ikke ;-)