1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Er han endnu en fuck boy?

Er han endnu en fuck boy?

pigen_123

pigen_123

190 indlæg
  • Skrevet
Hey Sagen er den at jeg er blevet single for lidt tid siden efter et forhold der varede i 4år og er nu begyndt at date igen. Men jeg har slet ikke styr på det mere!! Har været på to dates indtil videre. Den første var bare en for at prøve det, og have sex med en fremmede. Nr to var udelukkende også bare for sex, vi spiste ikke en gang sammen vi drak bare vin og havde en masse sex. Da vi startede med at skrive og jeg spurgte om det var en date eller hvad han søgte skrev han “ja, men ikke som veninder” Flere gange efter sex fortalte han mig hvor dejlig han syntes jeg var og 2 gange spurgte han om jeg ville ses igen når jeg ikke havde min datter. Han blev ved med at kysse mig da jeg var der også på panden når vi lå og puttede. Da jeg ville tage hjem spurgte han om jeg ikke blev lidt længere. Det gjorde jeg så. Og vi puttede bare videre og nussede. Og jeg var solgt! Han var bare pludselig alt hvad jeg har søgt i en fyr! I hvertifald det jeg lige lærte at kende af ham! Så vildt jeg har aldrig prøvet at kunne lide en fyr så hurtigt uden at kende ham helt😳 Inden min ex kunne jeg nærmest ikke få følelser for fyre? Da jeg skal til at køre hjem beder han mig skrive når jeg er kommet hjem. Det gør jeg også og vi skriver kort frem og tilbage hvor jeg skriver “tak for igår, jeg hyggede mig virkeligt” Han svar var “ det var så hyggeligt, lad os ses igen” Det ville jeg selvfølgelig gerne så jeg skriver meget gerne hvortil han skriver dejligt med et “❤️” det har han ikke gjort før. Nå men så idag sender jeg ham en snap hvor jeg er ude og ride, hvor til han ikke svare? Han har heller ikke skrevet siden? Det var dog i lørdag til søndag vi sås men jeg vil bare gerne have at han spurgte om vi ikke skulle ses i løbet af ugen især fordi min datter skal passe på onsdag så det ville passe perfekt at ses der. Han fortalte at han har været på mange dates, men jeg var virkelig en han tænkte at hende vil jeg gerne bruge min tid/aften på. Hvad tænker i om ham?
xxmahaloxx

xxmahaloxx

1044 indlæg
  • Skrevet
Hvorfor er det ham, der skal spørge dig ud? Du kan vel lige så godt skrive til ham og spørge om han vil ses igen onsdag? Drop julelegene og grow some ladyballs, så ved du også hvor du står.
pigen_123

pigen_123

190 indlæg
Det rigtigt og den tanke har jeg også tænkt, meget endda! Men det fordi at det var også mig der spurgte om jeg ikke skulle komme hjem til ham i lørdags. Og når jeg har snakket med mine veninder om det har de været meget sådan “hvis han var interesseret ville han vise det, og skrive til dig” og det har gjort mig sindsygt uskikker på om jeg er naiv. Fordi jeg gerne vil have at det er gengældt. Og er bange for jeg ikke kan se at han afviser mig ved ikke at svare på mine beskeder efter et par timer til 7. ( jeg overrækker alt I know🤦🏼‍♀️) Ham min første date sagde nemlig også 2 gange at han syntes jeg var dejlig og smuk og en masse søde ting. Det viste sig at han bare var en fuck boy, ham skrev jeg nemlig til, og fik aldrig rigtig noget svar. Og er så bange for at blive afvist og ikke føle mig god nok
gitte345

gitte345

755 indlæg
  • Skrevet
Jeg ved godt, at mange kvinder blive sure over det her, for jeg skriver det tit...men altså...det er virkelig svært at få en seriøs relation til en mand man knaldede på første date. Følelserne kan ligesom ikke følge med kroppen og det mærker fyren tit efter sex. Jeg har selv prøvet det og det er pisse nederen. Det bedste du kan gøre er at lade ham være og vente...en anden gang, så vent nogle gange med sex for så har du det ikke så dårligt bagefter.
1987-male

1987-male

2800 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
"Jeg ved godt, at mange kvinder blive sure over det her, for jeg skriver det tit..." Bare copy paste svaret her ind i de næste 500+ indlæg, det er universalt ^^ :D Det er især den jeg synes er god: "vent nogle gange med sex for så har du det ikke så dårligt bagefter." Man kan diskutere om det får en mand til at blive eller gå når man har sex med det samme, men det er svært at diskutere den del der omhandler kvinden selv: Ja, hvorfor risikere at have det dårligt bagefter? Hvis man ved, at man får det dårligt efter tidlig sex, hvorfor så gøre det? Og i forhold til den konkrete tråd - jeg tror at han er videre, desværre. Ikke at du ikke er sød, den rigtige kvinde osv osv, det er bare.... nu, har jeg selv prøvet at være manden i det her ^^ - man føler et totalt tomrum bagefter. "Jeg kender hende ud og ind, også seksuelt..." Hov, det lød lidt upassende, sorry :D Jeg mener, man spørger sig selv, hvad har man gang i, nu så jeg lige at du skrev i den anden tråd at der var aldersforskel, 37 og 25, jeg er selv 32 og jeg kan mærke ved hver eneste pige på 20+ (med eller uden sex) at ja, der er år imellem os, der mangler bare, dybte i samtalerne... men det mærker man først bagefter når man har oplevet det han lige har oplevet. Så du kan være den helt perfekte, men han mærker jo først bagefter at der mangler dybte i relationen og det ved jeg bare ikke hvordan en +20 årig pige kan give en +30 årig mand, jeg mener tager man fx humor som i mine øjne er en vigtig del af forholdet, så kan jeg personligt lide dybtegående jokes som man skal tænke lidt over før man fanger den, en 35+ kvinde fanger den øjeblikkeligt og kører den endnu længere ud så jeg selv er helt flad, en 20+ pige siger... "du mobber" og jeg er helt paf... Hvad har det med noget som helst at gøre? Det var ikke en gang en joke om hende, men alt bliver åbenbart taget ind som en kritik af hende, med mindre det er pusse nusse kysse kramme så du/hun ikke er i tvivl at man vil noget positivt med det man siger og gør ^^ Men helt ærligt, man skal jo også ud af boksen en dag, han er 30+ han vil gerne tale med dig om hvorvidt demokraterne og republikanerne i usa egentlig er styret af den samme lille håndfuld rige mænd for på det sidste er joe bidens politik total republikaneragtig... Jeg mener... I skal jo ud af boksen på et tidspunkt, alt kan ikke være kysse kramme hvor er du bare dejlig men det er nu han først mærker, at det kan i måske ikke helt komme... Det ér bare svært det med aldersforskel i længden (min holdning) :/ Men ja, den indledende eufori er helt fantastisk og det er det han er faldet for :)
gitte345

gitte345

755 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Min erfaring er så, at halvtreds procent af gangene vender fyren tilbage efter et stykke tid...men ofte efter mere sex. I hvert fald gælder det om så hurtigt som muligt at få etableret, at man ikke er hans bolleven. Måske vender han tilbage, hvis du lægger ham på is. Gør han det, så siger du: "det gik lidt for stærkt med sex, kunne jeg mærke...jeg kan mærke, at mine følelser og krop ikke er samme sted. Jeg vil gerne se dig igen, hvis du inviterer mig ud, men det bliver for at vi kan lære hinanden at kende."...så har du ham, hvor han skal være. Gider han ikke det, så ville han være sprunget fra alligevel.
pigen_123

pigen_123

190 indlæg
Jeg kan godt se det du mener med aldersforskellen, og det var også derfor jeg valgte at tage hjem til ham og have sex. Fordi jeg tænkte det er umuligt at jeg vil kunne finde ham så interessant. Det gjorde jeg så. Og vi snakkede også om politik fx og selvfølgelig har jeg ikke samme viden som ham, men føler overhovedet ikke at det er kedeligt. Jeg vil selv rigtig gerne have en breder almen viden. Og syntes det fedt at man kan snakke om noget andet end hvordan ens dag har været, noget mere dybt😅 Så det jo op til ham selvfølgelig om jeg er moden nok. Men efter jeg selv er blevet mor føler jeg også bare at jeg er blevet hurtig “voksen” og har selv to veninder på 37 og 42år. Føler det tit det hele bliver for useriøst og skavet med veninder på min egen alder Han skrev selv igår og vi har aftalt at vi skal ses efter påsken når jeg er børnefri. Så nu skal jeg bare have taget mig sammen og have spurgt Ham lige ud hvad han vil om det bare er sex eller dating
pigen_123

pigen_123

190 indlæg
Øv den besked/svar kunne jeg godt have haft brugt igår da vi aftalte at ses igen😅 Vi har aftalt at vi skal ses igen om en uge, skal lige have fundet en måde at få gjort det klart for ham hvad jeg vil med det her
pigen_123

pigen_123

190 indlæg
Øv den besked/svar kunne jeg godt have haft brugt igår da vi aftalte at ses igen😅 Vi har aftalt at vi skal ses igen om en uge, skal lige have fundet en måde at få gjort det klart for ham hvad jeg vil med det her
pigen_123

pigen_123

190 indlæg
Deleted

Seneste tråde