1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Er han endnu en fuck boy?

Er han endnu en fuck boy?

gitte345

gitte345

755 indlæg
  • Skrevet
Jamen nu skal I ses igen og så har du jo muligheden for at tage jeres relation derhen, hvor du vil:). Jeg ville i hvert fald selv være varsom i forhold til at knalde hver eneste gang man sås her i starten. Så risikerer man, at man får et af de der 2-ugers forhold og så svarer han pludselig ikke, om man er smadret og føler sig brugt. Tag selv styringen!
pigen_123

pigen_123

190 indlæg
Undskyld jeg er ret ny i det her med gerne at vil score en fyr, som ikke bare “sukker” Efter mig og skriver hele tiden🙄 Så jeg er virkelig usikker om det hele. Men er det ikke for tidligt at sige at man gerne vil ses som noget mere eller hvordan gør man? Hvordan kan jeg gøre det klart for ham at jeg gerne vil ses i næste weekend som andet end bare sex, fordi jeg ved jo ikke 100% hvad det er han vil? Og ser helst ikke at jeg skrammer ham væk, hvis han syntes det for tidligt at tage snakken omkring det ☺️
gitte345

gitte345

755 indlæg
  • Skrevet
Du behøver ikke sige noget, bare lad være at knalde hver gang i mødes i starten.
pigen_123

pigen_123

190 indlæg
Puha det kommer til at kræve noget af en rygrad! 😂😂
gitte345

gitte345

755 indlæg
  • Skrevet
Jamen, lige præcis. Og det er jo derfor mænd ofte finder de kvinder, der kan det, attraktive: rygrad. Plus den her faktor: Hvis man ikke er desperat efter at knalde, så er det nok fordi, man har rigelig mulighed for det med andre mænd. Bare lad være med at gøre det for let for ham. Jeg synes mænd har det ALT for nemt.
Flowerpot

Flowerpot

29 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg ville trække mig fra ham. Gider ikke at skulle spille det spil. Hvis man har lyst til at knalde skal man da gøre det, hvis det alene fremprovokerer en bestemt reaktion (at han mister interessen eller han bliver mere interesseret) synes jeg, det siger noget om hans værdier. Klart at folk er lidt mere oppe på duperne/forventningsfulde i forhold til nye mennesker de møder, men jeg værdsætter at kunne være afslappet og gøre det, der føles rigtigt i situationen uden at skulle frygte for konsekvenser af sine handlinger. Altså så længe det bare handler om at knalde.

Seneste tråde