1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Hvad mener i ?

Hvad mener i ?

LilMy

LilMy

10 indlæg
  • Skrevet
Hej, jeg har været sammen med min kæreste i flere år nu. Generelt er han sød nok, men kan af og til være rigtig tarvelig. Jeg har tænkt over et problem som vi har, han nægter nemlig at give mig oralsex. Selvom jeg er helt ren, ingen hår eller noget ulækkert - så klager han og bliver frastødt af det. (Ingen klager fra tidligere partnere). Det har selvfølgelig gjort mig så ked af det, netop fordi jeg har følt mig som den klammeste i hele verden. Hvilket også resulterer i, at jeg slet ikke har lyst til at han skal nærme sig, pga grimme kommentarer og ansigtsudtryk før i tiden. Men det jeg ikke kan forstå er, at han selv forventer at jeg skal give ham blowjobs. Han tvinger mig endda nogen gange. Jeg har fortalt ham, at jeg ikke har lyst - fordi at jeg ved hvordan han har det med at give mig oralsex. Det der tænder mig af er, at jeg føler han er egoistisk. Hvad mener i? det skal lige siges, at han heller ikke gider forspil, så jeg tit er tør og det svider på mig. Han vendte sig også om og var sur da jeg fortalte det, så han sagde at vores sexliv ville blive røvkedeligt med årene, fordi der ikke var flere blowjobs til ham. Det er uanset hvor meget jeg har snakket med ham om det, hvad end jeg har prøvet for at pifte sexlivet op, så er han altid den samme, og nægter at ændre på det.
xxmahaloxx

xxmahaloxx

1047 indlæg
  • Skrevet
Om jeg forstår at man vil finde sig i sådan en opførsel fra en partner - en person der eftersigende elsker én og vil gøre alt for én. Jeg mener ikke at der (bør) findes et regnskab i et forhold - det bør ikke hedde ‘noget for noget’. Dvs man kan gå ned på partneren hvis man selv har lyst, men dette betyder ikke at man kan eller skal forvente at partneren gør det samme. I min optik gør man i et forhold ting for den anden af kærlighed og lyst, uden en forventning om gengæld. Så at du er villig til at give ham oralsex er ikke ensbetydende med at du kan forvente det samme af ham. Han kan dog heller ikke på nogen måde tillade sig at forvente at bare fordi du har gjort det tidligere vil dette fortsætte (særligt når nu han ikke er villig til at gengælde), gøre krav på seksuelle ydelser eller ligefrem tvinge dig til noget som helst - og jeg forstår ikke hvordan han kan gøre det (stikke pikken ned i halsen på dig eller hvad? Jeg ville bide sammen hvis min kæreste prøvede på det). Din kærestes opførsel lyder i mine øre utrolig selvisk. Hvis jeg var dig ville jeg lukke blowjob-kassen i for en periode og så måtte han skabe sig lige så tosset han ville. Og nægtede han forspil ville jeg afslutte samlejet med det samme. Det skal være rart for begge.
contrast

contrast

1864 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes han lyder alt for umoden til at indgå et seriøst forhold. Dit selvværd er, forståeligt nok, blevet påvirket meget i en negativ retning af ham med hans kommentarer, og det skal du ikke finde dig i. Der er ikke nogen, der er det værd. En kæreste skal være en, der taler en op, en der er beæret over at du vil have sex med ham - ikke en, der piller dig ned på den måde! Han er ikke klar over, hvor heldig han er at have sex med dig. Der er ikke så meget at gøre ud over at gå fra ham. Du vil for altid huske at han har ment de ting om din krop, det er et point of no return for forholdet, så jeg vil råde dig til at gå fra ham. Og efter det skal du få det bedre med din krop efter det han har gjort mentalt ved dig.
Countmein

Countmein

92 indlæg
  • Skrevet
Ja det er da klart din skyld, at jeres sexliv bliver røv kedeligt. Det har intet med hans umodne, egoistiske og grænseoverskridende adfærd at gøre. Hvem interesserer sig dog for forspil og for at føle sig begæret og værdsat nu til stunder? Ironi kan forekomme.
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Din problemstilling er meget dybere end som så. Den handler om kønsroller. Han har et syn, du har et andet. Det er der jeres debat skal tages. Hvis vi tager en 2018 skala og kalder den "metoo-donald trump skalaen", så ligger metoo på 0 og donald trump ligger på 10. Ved direkte 0.00000 på skalaen der har du en mand der har misforstået metoo totalt og gør alt for kvinden, hvor han bogstaveligt talt bærer hende rundt i hans arme hele dagen, fordi nu har han lært, at kvinder også har... ehm... "følelser". Det er den ene pol. Det ville virke absurd, hvis ikke det var fordi, at det fandtes. Så har vi 10 på skalaen - det er den ekstreme pol helt i den anden ende. Det er, undskyld ordvalget, "grab them by the pussy" tankegangen. Der har du en mand som Donald Trump. Mand 0 og mand 10 kan ikke tale sammen, fordi begge kan ikke se, at de befinder sig der hvor de gør. Så har du mand 5. Han bærer ikke rundt på kvinden dagen lang, men er samtidig heller ikke den mand der bare er totalt ligeglad med kvinder som mand 10 egentlig er. Så det er her jeres debat skal tages - kan du rykke ham fra 8 til 5 i hans tankegang om kvinder/kvinderoller, ja men så kan han også se det fornuftige i at prøve at nå ind til dine behov, både seksuelt og i hverdagen. Flyt fokus fra alt det snak om oralsex. Det er ikke der problemet ligger. Det er bare der det kommer til udtryk. Det svarer til at du prøvede at give dig selv orgasme, (når vi nu er ved det emne), men ikke kunne forstå hvorfor orgasmen ikke kom, og prøvede nu at ændre på dine berøringer. Det var bare ikke berøringerne der var noget galt med. Hele din krop var stresset hvilket kom til udtryk ved den manglende orgasme. Efter at du derefter havde fået styr på dit stress, så kom orgasmen også af sig selv, endda uden en eneste berøring.