1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. One Night Stands

One Night Stands

hun-køn

hun-køn

1 indlæg
  • Skrevet
Oplever tit at mænd tror at jeg vil ses igen eller at jeg er ude efter noget seriøst efter vi har haft et one night stand. Jeg er egentlig mest ude efter pik. Hvorfor tror mange mænd at kvinder er ude efter mere`?
contrast

contrast

1864 indlæg
  • Skrevet
Det er nok bare den stereotype kvinde de tænker på. Jeg har også oplevet det - det var endda ham, der foreslog en date efter vi havde sex, hvor jeg tænkte at det var jeg ikke lige interesseret i.. men fejede det bare lidt hen. Han var sød nok, men ikke min type. Så havde han fået mit nummer (dog ikke omvendt), og efter den aften hørte jeg ikke noget fra ham. Jeg ville egentlig gerne have snakket med ham efterfølgende for lige at slå fast at jeg ikke var interesseret i mere, men det viste sig at han åbenbart sagde alt det med daten efterfølgende fordi han troede jeg var mere interesseret. Det har jeg så bare på ingen måde givet udtryk for lol. Men ja igen, de antager nok bare at sådan er kvinder. Suk.
Sylvest

Sylvest

1 indlæg
  • Skrevet
Du er en af de få kvinder der kun er ude efter p.. så
Countmein

Countmein

92 indlæg
  • Skrevet
Ej Come on, så usædvanligt er det heller ikke ,at kvinder bare vil have sex :)
Det er vel ikke et problem, at mænd tror, at du vil mere, det kan du jo bare lynhurtigt fortælle, at du ikke vil. Medmindre du lover ham, at I skal være kærester /ses igen osv er der vel ingen ko på isen :) 
Fnugrullen

Fnugrullen

41 indlæg
Plot twist: Fyren har af tidligere erfaringer og tidligere engangsknald oplevet, at piger bliver meget fornærmet og hævngerrige, hvis de ikke hører fra ham efterfølgende.. så han har lært at det gør hele processen langt mindre problemfyldt, hvis han forgiver at havde interesser udover seksuelle. Med andre ord.. han skriver "Er du kommet godt hjem?".. for at holde gang i bålet indtil han har afgjort med sig selv, om han vil ha' sex med hende igen, eller kan finde noget bedre.. finder han noget bedre, så stopper kontakten prompte................ Men vi kan da også bare sige at du vælter i fyre, der sidder på knæ nede på fortorvet, og brøler op imod din altan... "Årrrhhhh fød mine børn.. så ta' mig dog tilbage... ehh.. jeg ælskar diiiiig?.... kvindemenneske.....!!!!" .. og så efterfølgende nogle tilfældige ynkelige suk, fakler og ligegyldige armbevægelser.... xD
1987-male

1987-male

3103 indlæg
Oversat: 1) Du bliver meget fornærmet og hævngerrig, hvis en fyr droppede dig efter sex. 2) Du frygter konsekvent, at der er en anden kvinde der er bedre end dig. 3) Du ville virkelig ønske, at fyre stod i kø, for at få dig, sådan så du kunne afvise dem alle, og på den måde føle dig "nok" værd eller "blot" enestående. Det er ok. Velkommen til forummet :-)
contrast

contrast

1864 indlæg
Og din pointe er?
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
.
Kvindei40erne

Kvindei40erne

145 indlæg
  • Skrevet
For rigtig mange kvinder opstår der følelser når man har været i seng sammen. Det er måske det de har oplevet og handler ud fra? Hvis ikke du vil mere, er det måske bare at sige det?
Fnugrullen

Fnugrullen

41 indlæg
Tja, mit indlæg giver egentlig ret meget sig selv.. som kvinde burde det da ikke være noget problem, at tolke sarkasme, sort humor, og kunne læse imellem linjerne.. men du er måske heller ikke en kvinde?