1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Sex uden kondom

Sex uden kondom

annalottesen

annalottesen

19 indlæg
  • Skrevet
Efter min partner og jeg er stoppet med at bruge kondom, kommer han stort set med det samme hver gang. Vi er begge lidt ærgerlige over det, da det ville være rart, hvis det varede noget længere. Er der nogen af jer der har nogen tips eller erfaringer, i vil dele? Bliver det bedre med tiden?
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Han får et massivt kick ud af det, det er derfor han kommer. Så hvis du kan gøre sex "kedelig" for ham, kan han knalde i en evighed uden at få udløsning. Sex bliver kedelig, hvis han prøver ting, der giver ham et større kick. Det varierer fra mand til mand. Nogle skal have computerspil, med realistiske liv og død oplevelser konstant, http://www.dagens.dk/videnskab/ny-forskning-maend-der-gamer-er-bedre-i-sengen andre skal have hård fysisk træning der giver et kick, mens dem der vil gøre det på en mere sund måde, bruger meditation til at kontrollere 2. chakra energi (seksuel energi) så de selv kan styre, hvornår de vil have udløsning. https://www.youtube.com/watch?v=4K4jpIU6NII
Bamsefar

Bamsefar

267 indlæg
  • Skrevet
Jeg vil under ingen omstændigheder sige at sex skal være kedeligt. Hvorfor skulle man så ønske sig at have sex ?

Jeg tænker at det kommer lidt an på hvad der er at betragte som "stort set med det samme". Hvis vi taler om 2-3 minutter, så er det faktisk ikke unormalt, og han skal "bare" trænes i at tage en pause når han bliver ophidset, istedet for at komme. Taler vi derimod om generel hurtig udløsning, eksempelvis 5-10 sekunder, så er der nogle simple desensitiverings teknikker der bør bruges. De fleste sexologer har et godt udvalg.
En simpel en, kan være at køre ham af (enten i fællesskab, eller han kan selv gøre det) inden i går igang, så han altså skal op på to omgange i hver session. Man kan også bruge nogle berøringsøvelser, hvor han "leger" med sig selv, eks. ved at kramme om glans med sin hånd i nogle minutter (helst 10-15 stykker ad gangen) hver dag.
Du kan også prøve med kemikalier. I gamle dage var der noget der hed "rock hard power spray", eller noget i den stil. Det virkede ved at lamme nerveenderne på penis, så man ikke kunne mærke så meget.... Jeg vil dog ikke vælge denne løsning som det allerførste, da det fjerner noget af fornøjelsen for manden.
1987-male

1987-male

3103 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Kemikalier? Hvad med noget borup afløbsrens?
eros-erotics.dk

eros-erotics.dk

3 indlæg
  • Skrevet
Nu skriver du ikke noget om hvor længe i har haft sex uden kondom, men den hurtige udløsning skyldes formentlig at han bliver ekstra tændt og følsom, nu i har droppet kondomet.

Vi vil sige du skal give ham mindst en måned med regelmæssig sex, så vil i opleve at han gradvist holder længere og længere :)

Venlig hilsen

Eros-Erotics.dk

Kvindei40erne

Kvindei40erne

145 indlæg
  • Skrevet
Mon ikke det er fordi han mærker alt meget mere? Som der er skrevet - giv det lidt tid ;-)
kastrupfyren

kastrupfyren

52 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Der kan være flere grunde til at kæresten kommer hurtigere end normalt, når i har sex uden kondom. Min kæreste og jeg dyrker oftest sex uden, da jeg føler man er tættere på hinanden uden... Jeg kommer selv hurtigere når vi knalder “uden” samlinget med når vi knalder “med”... og tænker det er på grund af den øvede følsomhed... Måske er det også sådan med din fyr..? Jeg tænker han med tiden holder længere og længere i takt med at han bliver vant til følelsen af at have sex uden..? ..... ellers hold lidt pauser undervejs.. indtil han lærer at kontrollere/tilbageholde orgasmen..