1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Sove nøgen...

Sove nøgen...

advocado_lover2

advocado_lover2

8 indlæg
  • Skrevet
Hvordan har i det med, at man sover nøgen?
LivXX

LivXX

13 indlæg
  • Skrevet
Jeg sover altid nøgen, og ser også helst at min kæreste gør. Det er dejligt, hyggeligt og befriende :)
MissDiamond

MissDiamond

64 indlæg
  • Skrevet
Jeg sover oftest nøgen, da jeg føler jeg sover bedre.
Bamsefar

Bamsefar

267 indlæg
  • Skrevet
Jeg sover kun nøgen, når jeg sover sammen men min kæreste/bolleveninde... Primært fordi den ekstra fysiske kontakt og nærhed, giver en fornemmelse af intimitet. Og undersøgelser har vist at par der sover nøgne sammen, oftere er lykkelig, end par der ikke sover sammen nøgne.
Det er desværre ikke alle mine kærester igennem tiden der har haft den samme holdning, de bliver dog oftere overbevist, hvis de finder ud af at der også oftere falder lidt sex af, når man sover nøgen :)
Beautylove

Beautylove

190 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Sover næsten altid nøgen, i starten var det vist egentlig mest fordi jeg var træt efter sex, plus det er hyggeligt at ligge nøgen med sin kæreste, nu er det bare sådan jeg sover medmindre det er virkelig koldt. Synes også man kan ende med at få det for vamt hvis man sover med tøj og man kan ende med at man lægger på nogle folder som får det til at klø og genere. Det meget mere befriende uden noget tøj
rakijas

rakijas

15 indlæg
  • Skrevet
Jeg ville gerne sove uden tøj på men min kone vil ikke acceptere det. Hun forlanger at jeg beholder min undertrøje og mine strømpebukser på om natten.
lisaaller

lisaaller

29 indlæg
  • Skrevet
rakijas, jeg ser ikke noget problem i at du skal sove med strømpebukser på. Min mand sover også i sine strømpebukser og det ser da både pænt og nydeligt ud og så fryser han jo heller ikke.
Kvindei40erne

Kvindei40erne

118 indlæg
  • Skrevet
Jeg sover bedst med trusser på, føler mig - ja nøgen - uden ;-)
vitaminwater

vitaminwater

348 indlæg
  • Skrevet
Jeg sover ofte nøgen, men også nogen gange med trusser. Det er hvad jeg lige føler for

Mest populære tråde