1. Forum
  2. Debatten
  3. Sex
  4. Spørgerskema omkring Woman – tager 2 minutter!

Spørgerskema omkring Woman – tager 2 minutter!

Amaliekkk

Amaliekkk

1 indlæg
  • Skrevet
Hej alle! Jeg er en studerende, som er i gang med min afsluttende opgave på KEA omkring Woman. Jeg ville virkelig værdsætte jeres hjælp til at besvare dette spørgerskema – det tager kun 2 minutter. MANGE TAK! https://forms.gle/LV9wk56MSdCbayUD9
1987-male

1987-male

2800 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
har svaret, jeg har været på formummet meget længe men har kun læst een woman.dk artikkel og aldrig slået op i bladet hvis jeg så det ligge et sted på banegården osv. Det jeg prøver at sige: Jeg har selv skrevet speciale inden for branding i forhold til en andet firma, og her fandt jeg ud af, at du får svar alt efter hvem du spørger. Dvs. husk bias. Dem der svarer her kan være interesseret i forummet men kan være ligeglade med woman bladet fordi de synes at det er plat fx. Så jeg håber at du tager højde for følgende: Hvor kommer størstedelen af dine svar fra? Hvilken konklusion har du i hovedet i din opgave/speciale allerede? Ofte har man en mavefornemmelse og så kører man bare efter den, fordi man bare "ved" sandheden og vil have den ud på papir. Dvs. skal du have folk til at sige noget positivt om bladet woman så spørg måske ikke her, men over facebook på din wall, fx hvor du kan ramme alderen 25-40, kvinder, nordsjælland, der læser kvindeblade. Der tror jeg du får konklusionen "woman hjælper mig med at forstå mine følelser" mens her får du konklusionen "woman er plat og spild af tid". Jeg kan huske at de på et tidspunkt ville have os til at gå herfra til noget der hedder "spørg mændende" eller "spørg kvinderne" - folk gik helt amok, dvs. woman anede ikke hvem der brugte forummet. Folk ville have dybe diskussioner og ikke overfladiske spørgsmål ala den nye side vi skulle over på som woman skabte hvor der skulle stilles overfladiske spørgsmål, ala "hej tøser, jeg er en mand på 32, jeg vil gerne vide hvor stor min p** skal være" - så var der 4 piger der svarede, 10 cm, 15 cm, 20 cm, 1 cm. Så jeg prøver bare at sige, brugerne her er ikke kernelæserne af woman bladet (hvad jeg tror) så pas på ikke at blive skuffet hvis du ikke får mange svar, kernelæserne sidder hos frisørerne i nordsjælland lige om lidt når de åbner igen, her får du vægt til din opgave tror jeg :) Her der er min erfaring at folk har en meget kritisk sans og høj intellekt dvs et blad som woman er for overfladisk for dem, så du kan på ingen måde generalisere ud fra de svar du får her, selv hvis du fik 1000 :) Woman bladets læsere befinder sig ikke her ellers havde vi også bare i et af forum trådene nævnt woman bladet men det gør vi aldrig, folk bruger andre kilder til "videnskab" om mennesker :) Nu er jeg nok ikke den rigtige at spørge, hvis det skulle være helt konkret, men jeg tror at folk der læser https://realityportalen.dk/ også ku finde på at læse woman bladet - og "den slags" kvinder må jo også have deres hyggehjørner et sted, måske facebook grupper kun for kvinder hvor du kan smide dit spørgeskema ind?

Seneste tråde