1. Forum
  2. Debatten
  3. Skønhed
  4. Brystforstørrende piller

Brystforstørrende piller

venterpådrømmen

venterpådrømmen

664 indlæg
  • Skrevet

Hej piger!
Jeg vil egentlig høre, om der er nogen af jer som har erfaringer med brystforstørrende piller eller cremer? Jeg har læst en del om det på nettet, men vil enormt gerne høre lidt mere fra nogle som har lidt erfaring.

Håber du at der er nogle derude, da jeg godt er klar over, at det ikke er så udbredt i Danmark ..

gåmedfred

gåmedfred

1392 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Tror simpelthen ikke på det virker. Det eneste der kan give større bryster er ændringer i hormonbalancen, hvis du tager på i vægt, bush-up eller BFO. Tror ikke på alt det dér virker. Og så meget som bryster fylder i mediebilledet - tror du så ikke man havde hørt hvis det virkede? Just a thought.

inthedark1

inthedark1

6668 indlæg
  • Skrevet

Overvejede selv noget creme på et tidspunkt, men tror virkelig ikke på det. Det er for godt til at være sandt.

En BFO kan godt betale sig, hvis man gør det i et andet land.

MysteriousStranger

MysteriousStranger

228 indlæg
  • Skrevet

Tror ikke rigtigt alle de dér midler virker, men til gengæld skulle vedvarende brystmassage hjælpe - så længe du bliver ved, ellers bliver de mindre når du stopper. Det er vel ikke den værste måde at prøve.

FiiinoBambinooo

FiiinoBambinooo

2391 indlæg
  • Skrevet

Jeg hopper med på vognen, jeg tror simpelthen ikke på at det virker, desværre

Jeanette1968

Jeanette1968

368 indlæg
  • Skrevet

Tror ikke helt på det
Det siges så man kan købe en pumpe der danner vacuum som ved vedvarende btug giver større bryster men aner ikke om det virker heller

Jeanette1968

Jeanette1968

368 indlæg
  • Skrevet

Tror ikke helt på det
Det siges så man kan købe en pumpe der danner vacuum som ved vedvarende btug giver større bryster men aner ikke om det virker heller

Prutteprinsessen

Prutteprinsessen

95 indlæg
  • Skrevet

Det lyder simpelt hen for langt ude - som andre skriver, det er for godt til at være sandt!
Jeg tror simpelt hen ikke, en creme kan gøre det. Forandringen sker indefra, enten naturligt eller ved kunstig hjælp - hormonforandring, vægtforøgelse eller kunstige bryster. En creme virker jo kun uden på...

venterpådrømmen

venterpådrømmen

664 indlæg
  • Skrevet

Tak for jeres kommentarer!
Såvel cremerne som pillerne indeholder nogle hormoner, som muligvis godt kunne gå ind og påvirke? Jeg er også selv skeptisk, men da jeg på ingen måde har råd eller er interesseret i silikone, så tænker jeg at det måske er de 1200 kroner værd at prøve?

inthedark1

inthedark1

6668 indlæg
  • Skrevet

Det kunne være fedt, hvis du prøvede og kom med en opdatering.