1. Forum
  2. Debatten
  3. Skønhed
  4. Extensions

Extensions

Melissa_123

Melissa_123

5 indlæg
  • Skrevet
Hej alle! Er der nogen af jer piger der kan fortælle mig, hvordan det føles at have hår extensions i? Her tænker jeg især på cold fusion 😊
Supernova1

Supernova1

511 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes slet ikke du skal have lavet de der permanente metoder, fordi for det første så skader det håret og for det andet så kommer dit hår næsten slet ikke til at gro ud mens du har det, jeg havde mine extensions påsat på med easy weft metoden i næsten 1 år og fik det genpåsat hver 3 månede, men mit eget hår blev slet ikke længere og havde hele tiden den samme længde, så til sidst fik jeg nok og fjernet dem fordi mit eget ikke blev længere mens jeg havde det og efter 2 måneder jeg fjernede dem havde det allerede vokset 3 cm. Jeg er i stedet for rykket til clips extensions og jeg er så glade for mine, det slet ikke så besværligt at påsætte dem som jeg havde troet og du kan lave mange flere forskellige frisure med clips, jeg købte mine hos my extensions for 1.100 ca for 175 gram så det mega billigt og kvaliteten er bare så lækker, og jeg plejede at give 2500 bare for 100 gram luxus i det gamle sted jeg plejede at lave mine og plus 600 hver 3 måned for genpåsatning, så jeg har både sparet penge og er blevet meget gladere for mit hår efter jeg er rykket til clips. Med lidt øvelse vil det ikke tage dig mere end 5 min at clipse dem på :)