1. Forum
  2. Debatten
  3. Skønhed
  4. Gult hår! Hjælp!

Gult hår! Hjælp!

Mallelind

Mallelind

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg kunne ikke vente på frisøren da jeg havde fået en kæmpe udgroning.. så jeg valgte at afblege mit hår for at få udgroningen væk.. det endte med at blive gult/ orange i toppen, mens resten var fint.. har idag brugt revlon farebombe 1002, og det har helt klart hjulpet en del, men der er stadig stor farve forskel i toppen som er gulligt :(!! Har i nogen råd?? Skal jeg farve det igen eller afblege igen?
pigen_123

pigen_123

202 indlæg
  • Skrevet
Du skal afblege dit hår igen. Hvis det kun er toppen som er gult skal du dele dit hår op i sektioner og kun farve det. Så ikke du skader det andet hår mere end højst nødvendigt. Men hvis ikke du har nogen aftaler de næste par dage vi jeg vente med at farve det. Giv det noget hårkur evt sov med den og Vask endelig ikke dit hår for meget. Det har brug for “ro” 😊
Miss J

Miss J

128 indlæg
  • Skrevet
Bliver det ikke,som du vil efter 2 gang,så stop har været der ødelæg nu ikke dit hår..........
Miss J

Miss J

128 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Synes du skal bruge farvebomben en gang mere før du vælger,at afblege:)
Miss J

Miss J

128 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Til nød kan du købe en askeblond toning/farve,men min erfaring er det ikke holder,så længe,men måske kan dit hår godt holde på det efter 2 afblegning mit kan ikke håber du har fået et resultat du kan lide,Venlig Hilsen.........