1. Forum
  2. Debatten
  3. Skønhed
  4. Silikone bryster ?

Silikone bryster ?

Detbaremig

Detbaremig

144 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Tak for svar
1987-male

1987-male

3039 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
"Og er det muligt at holde det hemmeligt?" Tror at det er der problemet ligger. Hvis man ønsker at holde noget hemmeligt, har man gjort noget man ikke synes om inderst inde. For hvis man har syntes om det man har gjort, hvorfor så ikke stå ved det og være lykkelig med det man har gjort? Hvis man holder noget hemmeligt, ønsker man en bekræftelse fra andre mennesker, og den er man bange for man kun får, hvis man holder noget hemmeligt. En dag så kommer du ud i meget meget større ting end en plastikoperation, hvor du bliver nødt til at fortælle det, selvom du er bange for folks reaktion. Hvorfor så ikke starte med sådan en "lille ting" og øve sig i at fortælle om den? Og ja, tro mig, det er en lille ting. Læs dit eget indlæg her igen om 10 år, så ved du hvad jeg mener, hvor du har været igennem meget større ting i livet. Så, summa sumarum, min holdning er, gør det hvis du vil tale åbent om det, men gør det ikke hvis du ikke vil tale åbent om det fordi du ikke har det godt med det du har gjort. Og en hurtig P.S'er: du er god nok som du er og du behøver ikke se anderledes ud, men jeg ved godt at mine ord ingen vægt har, om jeg så får 100 berømtheder til at sige det samme til dig. Jeg er selv på samme måde, så jeg ved hvad jeg er oppe imod. Ikke at det kan sammenlignes, men for 5 år siden nægtede jeg at bruge Apple produkter, selvom andre nærmest fik gud selv til at fortælle til mig, at jeg burde prøve dem. Jeg kørte stadig min egen vej uden om Apple. I dag kører jeg apple pga en tilfældighed der skete i mit liv, og siden den tilfældighed er jeg blevet hos Apple. Men faktum er, at jeg ikke lyttede til de mennesker der fortalte mig om Apple for 5 år siden. Derfor forventer jeg heller ikke, at du lytter, når jeg siger at du er god nok som du er, men hvor ku det være fedt hvis du gjorde, for så vil vi være mindst +2 mennesker mere der bliver lykkelige i dag :))
Miss J

Miss J

128 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Ville ikke bryde mig om,at have fremmedlegemer indopereret kan ikke klare tanken,så det er noget du skal gennemtænke hvordan du har det med,og risikoen for nedsat,forandret følelse,og de skal,så vidt jeg ved?udskiftes hver 10 år implantaterne kan godt forstå dine overvejellser det er jo,næsten "normalitet",at få den slags gjort,ellers er alternativet fedttransplantation til bryst ulempen ved det er,at det ofte kun giver fylde svarende til en skålstørrelse er ligeså dyrt,som en brystoperation,og oftest skal gentages for varigt resultat:(
Signe.kp

Signe.kp

2 indlæg
  • Skrevet
Jeg har fået 275 for 6 måneder siden cirka. De er stadig lidt hårde, men ellers bliver det bedre og bedre. Jeg er meget slank og var fuldstændig flad før, derfor kan man specielt ude i siden, sagtens mærke overgangen til implantatet. Det er som sagt fordi jeg var meget flad, så jeg havde nærmest intet brystvæv til at “dække” implantatet. Dertil skal det siges at det kun er meget få mennesker der ved det. Ingen har opdaget det, da jeg gik med store push up bh’er før og nu er det bare en tynd blonde bh, så man ser det ikke, hvis ikke man ved det 😊 det har dog absolut intet at gøre med, at jeg “ikke står ved” mit valg eller har gjort noget jeg ikke bryder mig op. Jeg er bare MEGET privat anlagt og mine bryster har altid været en kæmpe usikkerhed for mig, så det har jeg egentlig bare ikke lyst til at tale med andre om.
Signe.kp

Signe.kp

2 indlæg
  • Skrevet
Og de skal ikke skiftes hvert tiende år, det er cirka hvert 25 år. Glemte også at sige, at jeg er SÅ Glad for min beslutning. Det bedste jeg har gjort for mig selv - fortryder kun at jeg ikke gjorde det før. Har det så meget bedre i lin krop nu.