1. Forum
  2. Debatten
  3. Snik-snak
  4. Hvad sparer I op til? :)

Hvad sparer I op til? :)

Olivia96

Olivia96

2 indlæg
  • Skrevet
Goddag de damer, Hvad sparer I op til? :) Jeg sparer selv op til nogle computere, tilbehør til computere, møbler til når jeg flytter hjem til mine forældre igen, iPad, Kamera, iPhone og et par Beats... - Olivia
gitte345

gitte345

755 indlæg
  • Skrevet
Rejser og et hus I udlandet. Koeber derfor heller ingen nye ting, naesten. Har haft samme tlf I ti aar og samme cykel I tolv aar:)
Miss J

Miss J

58 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Rejse,nyt inventar,gaver,forkælelse,som kosmetolog,og lignende
Julie S.ø.

Julie S.ø.

5 indlæg
  • Skrevet
Jeg og min forlovet, spare op til en lejlighed da vi skal giftes her til næste år december. Så vi begge to knokler hårdt hver dag for at købe en dejlig og lækker ejerlejlighed
LineMogensen

LineMogensen

0 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
DKLarsen

DKLarsen

7 indlæg
  • Skrevet
En bil! Jeg rejser fra københavn til Roskilde hver dag og jeg er kørt SÅ træt i den offentlige transport... kan simpelthen ikke holde til endnu en dag med tog og bus og regn og modvind kl 6 om morgenen :OOOOO ... drømmer sådan om bare at sætte mig ud i min lille bil og bare kunne køre stille og roligt med en kop kaffe i holderen og musik i højtalerne og faktisk møde op til time med godt humør og hår der stadig sidder som jeg satte det foran spejlet om morgenen :D ... åhhhh det kunne være livet xD
Fern

Fern

1 indlæg
  • Skrevet
Lige nu sparer jeg op til en hel række forskellige ting.. Det som der står øverst på listen lige nu er dog en gamer bærbar (ja, piger gamer også).. Prøver også at spare op til en rejse til asien, Bali eller Thailand tænker jeg, men det ser ud til at jeg har god tid til at spare op lige nu med alt det her forbandende virus. Til denne tid hvor vi spærer os selv inde, så er det ekstra træls ikke at have en god computer til at game på.. Kunne også godt tænke mig et par gode noise canceling høretelefoner, men det kommer ind på en tredjeplads over det jeg ønsker mig!