hej
Jeg skal skrive en ansøgning til et apotek, da jeg skal søge om elevplads/praktikplads til farmakonomudd. Men jeg ved ikke helt hvad sådan en ansøgning skal indeholde, vil meget gerne se nogle eksempel på hvad en ansøgning indholder
Håber i kan hjælpe mig
Hej
Jeg har selv været i gang med at søge en elevplads som farmakonom og det er gået rigtig godt, så hvis du har lyst til at se min ansøgning, kan jeg sende den til dig?
Hej.
Kan du sende din ansøgning til mig?
Hej mine, jeg har sendt dig en pm
raine sagde:Hej
Jeg har selv været i gang med at søge en elevplads som farmakonom og det er gået rigtig godt, så hvis du har lyst til at se min ansøgning, kan jeg sende den til dig?
Jeg har også lige fået en elevplads som farmakonom, så du må også gerne se min ansøgning hvis det er .
jrl sagde:Jeg har også lige fået en elevplads som farmakonom, så du må også gerne se min ansøgning hvis det er
.
[email protected] sagde:jrl sagde:Jeg har også lige fået en elevplads som farmakonom, så du må også gerne se min ansøgning hvis det er
.
hej jeg har skrevet min ansøgning og sendt den rundt, men fik svar på at de indkalder mig til samtale til marts/april.
held og lykke til digog mange tak for svaret
Super, og mange tak . Og held og lykke med dig!
hej piger..
jeg skal også til at skrive en ansøgning til farmakonom(ved godt jeg er lidt tidligt på den), og det kunne derfor være skønt med noget inspiation også :)
også ville jeg gerne høre hvad, i der er under uddannelsen/færdig med den, synes om den, miljømæssigt, fagligt nievau osv?
håber jeg kan få noget hjælp :)
Du skal være logget ind for at kommentere.
Log ind her