1. Forum
  2. Debatten
  3. Studie og job
  4. Gymnasieskift

Gymnasieskift

sofie12321

sofie12321

11 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej alle. Jeg har i næsten 1 år ville skifte gymnasium fra mit nuværende gymnasium. Jeg går i 1.g og går lige nu på et gymnasium, som er utroligt internt, så det har været svært at finde mig til rette. Det skal siges at jeg ikke kendte nogle på det gymnasium da jeg startede. Menneskerne i min klasse er flinke nok, men jeg føler mig ikke tilpas og har egentlig ikke den store lyst til at tage i skole. Jeg føler jeg har givet meget af mig selv, men ikke fået noget tilbage. Jeg har så fået muligheden for at skifte til mit drømme gymnasium, men nu er det så nu, hvor jeg bliver meget i tvivl. Jeg kender ikke nogle af dem jeg (muligvis) skal gå i klasse med, dog kender jeg en håndfuld mennesker på årgangen, hvilket er mere betryggende. Jeg ved egentlig ikke helt præcis hvad jeg vil med denne tråd, men jeg har brug for at dele mine tanker et sted. Er der nogle af jer, der har erfaringer med at skifte gymnasium evt. efter 1.g eller andet? Jeg vil bare gerne høre hvad jeres erfaringer har været og eventuelle tips til mig :)) Tak på forhånd!