1. Forum
  2. Debatten
  3. Sundhed
  4. P sprøjte bivirkninger, råd søges

P sprøjte bivirkninger, råd søges

MaiVennizeB

MaiVennizeB

1 indlæg
  • Skrevet

Hej.

Jeg begyndte på p sprøjte for 9 måneder siden, og fandt ud af for 2 dage siden at jeg har haft bivirkninger som kvalme, brændende og sviende fornemmelse i maven samt depression lige siden jeg begyndte uden at vide det var det.
Er der eventuelt en som har oplevet det samme som mig og har nogle råd til hvordan man kommer af med mavegenerne? Det hæmmer min livskvalitet rigtig meget og jeg får det rigtig skidt hver gang jeg har spist en god portion mad. Jeg er så frustreret og ked af det hele tiden og mangler virkelig noget hjælp! 

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind ved tanken om at der går 3-5 måneder inden jeg er af med bivirkningerne...

Mvh Mai 

Erik Madsen

Erik Madsen

2 indlæg
  • Skrevet
Hej

Du bør omgående stoppe med at tage stoffet. Min patient havde endda smerte, gik til stedet med spil https://spiludenrofus.com og forsøgte at spille, selvom det er kodet for spilafhængighed.