1. Forum
  2. Debatten
  3. Woman Søger
  4. Har du været utro?

Har du været utro?

BenedikteB

BenedikteB

49 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Gnavende samvittighed. Et hurtigt kys til julefrokosten eller en affære over flere måneder. Er du en af de mange kvinder, der har været din kæreste utro? Og har du mod på at fortælle din historie til Womans læsere?

Jeg leder efter to kvinder i alderen 23-35 år til en artikel, hvor Woman vil bryde tabuet om utroskab.
Vi laver et interview, hvor du fortæller, hvad der skete, og hvordan du tacklede situationen bagefter. Måske var det en engangsforseelse, måske stod det på i en længere periode? Hvad har du lært af det? Hvilke råd vil du give andre i en tilsvarende situation? Derudover bliver der taget et flot foto af dig.

Din historie vil blive behandlet med respekt, og du får naturligvis lov til at se artiklen, før den bliver trykt.

Hvis du har lyst til at medvirke, eller du bare vil høre mere, inden du beslutter dig, må du meget gerne sende en mail med foto og en kort beskrivelse af din historie til [email protected] Du er også velkommen til at ringe på tlf. 3814 5551.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Venlig hilsen
Benedikte, Woman

BenedikteB

BenedikteB

49 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
BenedikteB

BenedikteB

49 indlæg
  • Skrevet

Jeg har fundet de kvinder, jeg skal bruge til artiklen - søger derfor ikke længere på dette opslag