1. Forum
  2. Debatten
  3. Woman Søger
  4. Ny op-startede Helse gruppe i Aalborg - søger m...

Ny op-startede Helse gruppe i Aalborg - søger medlemmer

niceflower

niceflower

4 indlæg
  • Skrevet

(Ny opstartede Gruppe) Aalborg Helse&Natur gruppen
Er du en af dem som interesser dig for sund kost og helse? Så prøv at læse videre!

For at være med i gruppen ønskes der at du:

Bor i Aalborg eller i omegen.

Være fra 18 - slutning af 20erne.

Have interesse inden for Helsekost og Sundhed.

Være villig til at lægge lidt penge ud til en sund middag, som vi til sammen får lavet.

Lidt om Aalborg Helse&Natur gruppen:

Er et samlings sted for kvinder, som lever en sund livsstil eller som brænder for alvor, at lægge den usunde levestil bag sig samtidig med at, man har en interesse inden for natur og helse.

Min plan omkring Gruppen er, at vi mødes nogle gange i måneden, hvor vi inspirer hinanden, bakker hinanden op o.s.v.

Gruppen vil være et samlings sted, hvor vi samles for at snakke om sundhed, dele nogle gode råd ud eller byder ind, med nogle erfaringer m.m. Højest én til to gang om måneden vil vi handle ind for at, spise noget lækkert sundt mad sammen.

Nu skal du endelig ikke lade sig skræmme væk og tænke at det lyder lidt for overdrevent det hele og at gruppen kun består af, strikse regler og høje krav, tværtimod! alle skal have en chance for at være med inklusiv mig selv.

Hos Aalborg Helse&Natur gruppen er der kun et krav og det er, at du er engageret og åben over for at leve en sund livestil.

Alle er velkommen, for det er skam ganske gratis at blive medlem af gruppen.

Er du frisk på at høre mere eller se lidt mere til gruppen? Så tjek gerne gruppens
facebook side ud, hvor du også kan komme i kontakt med mig.

facebook.dk/friskpåsundhed eller søg Frisk på sundhed

Håber på et godt sammenhold og god energi.

Med venlig hilsen
Aalborg Helse&Natur.

Seneste tråde