1. Forum
  2. Debatten
  3. Woman Søger
  4. Veninder

Veninder

etalika

etalika

2 indlæg
  • Skrevet

Hej

Jeg vil forsøge mig med en tråd her på woman da jeg er godt træt af ikke rigtigt at have nogle veninder.
Det har ikke altid været sådan, for bare få år siden havde jeg en masse venner og veninder, og jeg havde altid noget at lave og nogle at "hænge ud" med..
Jeg tror den største grund til at det stoppede med de mange venskaber, er fordi ungdomshuset blev ryddet og folk i min "gruppe" blev meget spredt og startede forskellige uddannelser rundt om i København.

Jeg er nu blevet 22 år, og er i dag et helt andet sted i mit liv. Et sted hvor jeg kan mærke at jeg virkelig mangler og savner nogle gode veninder i mit liv. Det er ikke fordi jeg ingen veninder og venner har overhovedet, men alle har travlt med uddannelse, rejser, job osv. Så det kan være svært at få arrangeret at ses..
Jeg har en rigtig sød og dejlig kæreste med en meget stor vennekreds, som jeg også er en del af. Men ikke uden ham - altså det er ikke nogle jeg mødes med, med mindre han er med
Jeg er en stille og rolig pige, bor på Frederiksberg, er 22 år og lige nu er jeg ved at finde ud af hvad der skal ske med mit liv mht. uddannelse og job

Jeg søger en eller flere søde piger der kunne tænke sig at mødes til noget god mad, til en koncert eller noget helt tredje! Der sker jo så meget rundt omkring i København hele tiden.
Så hvis det kunne være noget for jer, vil jeg da håbe at høre fra jer

Mvh. A

Seneste tråde